• Förälskade

Butik i Malmö?

Kan någon tipsa mig om bra brudbutik i Malmö? Det är återigen dags för mig att leta och tänkte ta mig söderut denna gången. Det viktigaste för mig utöver bra utbud är servicen, jag kan hitta min drömklänning men är servicen dålig köper jag den inte!

• Svar på tråden Butik i Malmö?
  • Förälskade

Åh, behövde man boka tid där? Och hade dem flera olika storlekar? För jag är åt andra hållet har storlek 34-36 och det är inte så lätt alla gånger att förställa sig en klänning som är 2-3 storlekar för stor.

• Larssonmaria86

Alla affärer jag var i utom Linelli hade strl från 34 och iaf upp till 42 så där var alltid något man kunde prova som satt bra :)
    När det gäller bokning så har jag inte bokat en enda gång men du kan kanske alltid ringa och fråga dem. Jag ska tillbaka till Proms and Weddings imorgon och prova slöja och underkjol så kan fråga då om man kan boka tid :)

• Förälskade

Palms design har jag oxå vart inne på, dem verkar ha dem klänningarna jag är ute efter. Men då vet jag vad jag ska göra i helgen! Vore jätte snällt att fråga!

• Eksson

Tekla, så himla fina klänningar! jättegullig kvinna i butiken också. En ganska liten butik som ligger på storgatan.

• Larssonmaria86

Var inne på Proms and Weddings idag och fick som vanligt bra service (köpte underkjol), frågade också om man kan boka tid där och det kan man så ring du dem :)
    Var även inne på Palms idag igen (köpte mina skor där) och köpte min slöja, hittade ingen på PochW som passade. Och även på Palms är dem väldigt trevliga och tillmötesgående. Det bästa är ju att dessa butiker nästan ligger bredvid varandra så du kan ju utan problem kolla in båda :) Lycka till!!

Svar på tråden Butik i Malmö?