• Äldre 7 Jan 21:11
    4858 visningar
    6 svar
    6
    4858

    Brud Make up & Hår uppsättning

    Helloj! Jag ska gifta i augusti och börjar bli lite stressad. Jag har inte bokad någon stylist för hår och makeup och känner mig helt vilsen. De som jag har hittade har varit föööör dyra, en från södertälje tar 4500 för BARA håruppsättning vilket jag tycker är överdrivet. Är det någon snäll själ där ute som kan rekomendera någon duktig stylist som inte kostar en förmögenhet? Eller ni som ska gifta er i år, var har ni bokat och hur mycket har ni betalat?

    Tacksam för svar.  

  • Svar på tråden Brud Make up & Hår uppsättning
  • Virali­nah
    Äldre 14 Jan 22:35
    #1
    klili skrev 2014-01-07 21:11:12 följande:
    Helloj! Jag ska gifta i augusti och börjar bli lite stressad. Jag har inte bokad någon stylist för hår och makeup och känner mig helt vilsen. De som jag har hittade har varit föööör dyra, en från södertälje tar 4500 för BARA håruppsättning vilket jag tycker är överdrivet. Är det någon snäll själ där ute som kan rekomendera någon duktig stylist som inte kostar en förmögenhet? Eller ni som ska gifta er i år, var har ni bokat och hur mycket har ni betalat?

    Tacksam för svar.  
    alldeles för dyrt,jag jobbar själv med make up och håruppsättningar,då tar jag 2500 för brud,då ingår make up,håruppsättning,prov på båda delarna,konsultation och reseersättning inom mitt område,så den som tar 4500 bara för hår behöver inter vara något bättre än de med lägre priser,lycka till
  • Äldre 9 Feb 11:34
    #2

    Rekomenderar Sabina. Hon är utbildad frisör (kurser vid Björn Axén Academy b la "brud" "avancerad styling" mm) och make up artist. Hon är prisvärd och hårsmycke ingick i priset. Prislistan finns på hennes blogg.


    http://beautybyw.devote.se/

  • Äldre 10 Feb 00:12
    #3
    Cattacia skrev 2014-02-09 11:34:40 följande:

    Rekomenderar Sabina. Hon är utbildad frisör (kurser vid Björn Axén Academy b la "brud" "avancerad styling" mm) och make up artist. Hon är prisvärd och hårsmycke ingick i priset. Prislistan finns på hennes blogg.


    beautybyw.devote.se/


    Åh hennes priser är ju nästan to good to be true! Har du hennes kontaktuppgifter? Kunde inte hitta dem på hennes blogg :) Har du använt hennes själv? Skicka gärna ett PM! :)
  • Äldre 15 Feb 22:00
    #4
    Cattacia skrev 2014-02-09 11:34:40 följande:

    Rekomenderar Sabina. Hon är utbildad frisör (kurser vid Björn Axén Academy b la "brud" "avancerad styling" mm) och make up artist. Hon är prisvärd och hårsmycke ingick i priset. Prislistan finns på hennes blogg.


    beautybyw.devote.se/


    Oh tack, men jag tror inte riktigt att det va min smak!
  • Äldre 15 Feb 22:02
    #5
    Viralinah skrev 2014-01-14 22:35:48 följande:
    alldeles för dyrt,jag jobbar själv med make up och håruppsättningar,då tar jag 2500 för brud,då ingår make up,håruppsättning,prov på båda delarna,konsultation och reseersättning inom mitt område,så den som tar 4500 bara för hår behöver inter vara något bättre än de med lägre priser,lycka till
    Ja precis, det tycker jag inte heller. Har du någon hemidan där man kan kolla på ditt verk?
  • Äldre 3 Mar 13:14
    #6

    Sabina är en duktig och utbildad frisör. Hon arbetar på kundens uppdrag. När jag anlitade henne hade jag en bild på den uppsättning som jag önskade och hon gjorde det jättebra. Prisvärt och hon åker ut till kund som underlättade för oss. Hår o smik utan problem. Hennes mail, zabbew@gmail.com sen är det självklart upp till var och en vem man väljer och vad det får kosta.


    Lycka till!

Svar på tråden Brud Make up & Hår uppsättning