• cutefjant

Ida Sjöstedt

Hejsan!

nu sitter jag här och känner att jag måste bestämma mig ör vilken klänningen jag vill ha, och jag har fastnat för Ida Sjöstedts kreationer så otroligt vackra!

Är det någon som användt någon av hennes klänningar?

Har även sett en klänning på matildas fest hemsida som jag tyckte om.. men vågar inte riktigt bestälal därifrån.. någon som har erfarenhet ?

<3

• Svar på tråden Ida Sjöstedt
  • Emosc

Hej cutefjant. 

Jag gifte mig i en klänning från Ida Sjöstedt och jag har aldrig kännt mig vackrare!

Ring och boka en tid och så blir du varmt omhänderdagen. 

Säg till om du har frågor!

/Emelie 

• KimOchKjell

Hej!

Jag bara älskar Ida Sjöstedt och jag har bara hört bra om hennes klänningar och hjälpen man får vid utprovning/konsultation! Så även om jag inte har någon personlig erfarenhet så tror jag att man blir mer nöjd hos en seriös designer än tex Matildas fest.

Jag måttbeställde en klänning från Matildas fest som var inspirerad av en design som Ida Sjöstedt gjort. Nu Blev det inte den jag kommer bära ändå, men den blev hemskt fin :)

• cutefjant
    KimOchKjell skrev 2014-01-14 10:36:49 följande:
    Hej!

Jag bara älskar Ida Sjöstedt och jag har bara hört bra om hennes klänningar och hjälpen man får vid utprovning/konsultation! Så även om jag inte har någon personlig erfarenhet så tror jag att man blir mer nöjd hos en seriös designer än tex Matildas fest.

Jag måttbeställde en klänning från Matildas fest som var inspirerad av en design som Ida Sjöstedt gjort. Nu Blev det inte den jag kommer bära ändå, men den blev hemskt fin :)
    tack för svaren :)

Har du någon bild möjligtvis på den som var inspirerad av ida ?

:)
  • KimOchKjell
    cutefjant skrev 2014-01-14 11:25:49 följande:
    tack för svaren :)

Har du någon bild möjligtvis på den som var inspirerad av ida ?

:)
    Jag ska försöka ta en bra bild på den :)
  • KimOchKjell

Om du är intresserad har jag lagt ut klänningen på annonser här på bröllopstorget, det är dock bara en klänning som är inspirerad av hennes design men otroligt vacker :D

Svar på tråden Ida Sjöstedt