• Äldre 25 Dec 20:57
    1845 visningar
    3 svar
    3
    1845

    Vad kostar det?

    Jag och sambon har börjat fundera på om vi ska skippa tårtan och ha cupcakes eller bakelser istället.

    Något i stil med detta kanske: bohomind.tumblr.com/post/71105918990/lovely-pa-we-heart-it

    Hur mycket betalade ni som hade cupcakes eller bakelser på ert bröllop?

  • Svar på tråden Vad kostar det?
  • Äldre 25 Dec 22:23
    #1

    Vi funderar också på cupcakes:) har varit i kontakt med en tjej som gör tårtor mm som hobby, hon skulle ta 20-25kr/st beroende på vad vi ville ha för dekoration.

  • Äldre 27 Dec 07:57
    #2

    Jag har varit på många olika bröllop med många olika sorts tårta.  Cupcakes har jag set på kanske 2-4 styck bröllop samt frukt i youghart, osv.  Det är inte lika vanligt  som ett normal torte, men inte ovanligt.  Jag tyckte att cupcakes funkade rätt huvudsat.  Det som du har på bilden ser rätt fint utt, men själv hade jag rekomenderade något lite enklare.  Annars tar det extra tid när man della utt eftersom folk måste bestämma och någon typ kommer att bli mer populart an an annan typ.

    lycka till! 


    scott_vance
  • Malin G
    Äldre 17 Jan 17:49
    #3

    Det är superfint med cupcakes! Akta er för hemmabagare dock, vet ett bröllop där det blev katastrof och allt smälte bort typ, tur ingen bev sjuk för hon som hade gjort det hade ingen aning om hur man skulle hantera grejerna. Jag tycker du ska kolla in www.cakemehappy.se - sååå himla fint!!

Svar på tråden Vad kostar det?