• Isabelles

    Nätbutiker

    Vart nånstans beställer ni smink, parfymer, hårprodukter på nätet? Svängde förbi en nätsajt som hette Fleur De Sante, dem har tydligen varit aktiva förr i tiden. Nån som beställt därifrån? fleurdesante.se/ 

  • Svar på tråden Nätbutiker
  • TheD

    Har inte hört talas om den sidan. Jag beställer från headspot och bangerhead.

  • Isabelles

    Lite sent men tack för era tips :D Jag beställde från den sidan jag nämnde och jag är himla nöjd! Kan tipsa er om att kolla in där nu när de har sin vinterrea på hudprodukter!



    Det där får man för 289 kr liksom! 
  • ungstark40pluss

    Jag har också provat några Fleur de Santé produkter och de har varit helt ok. Man kan få riktigt mycket när det är rea och kampanjer. Annars så handlar jag på eleven, skincity, bangerhead mm. Skincity har ett bra utbud av "aktiv hudvård" som jag är så förtjust i men då kostar det ju lite mer. 

  • Isabelles
    ungstark40pluss skrev 2014-02-04 19:00:39 följande:
    Jag har också provat några Fleur de Santé produkter och de har varit helt ok. Man kan få riktigt mycket när det är rea och kampanjer. Annars så handlar jag på eleven, skincity, bangerhead mm. Skincity har ett bra utbud av "aktiv hudvård" som jag är så förtjust i men då kostar det ju lite mer. 

    Ja jag tycker de är bra, har testat bangerhead och nordicfeel förut. Men priset är ändå bäst på Fleur! :D
  • jessi85

    Jag beställer ofta från Eleven, de brukar ha bra reor och supersnabb leverans. Nu låter det som att jag gör reklam haha. Köpte det här kitet från Eleven att ha i brudväskan, tycker paletten med ögonskuggor och rouge var perfekt. 



     
Svar på tråden Nätbutiker