• jenny77

    vigsel i phuket

    Hej alla glada!


    Jag och min sambo sen tio år tillbaka ska åka på semester till Phuket den 27 mars med våra barn och närmsta familjen. När vi är där så tänkte vi viga oss på någon mysig strand :). Det är ingen förutom vi två som vet något och vi tänkte hålla det så tills samma morgon som det ska ske :):).  Vi kommer att gifta oss borgligt i stadshuset innan vi åker. Jag har varit inne och surfat runt en massa på olika weddingplaners där  men undrar om det finns någon här som kan rekomendera någon????


    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden vigsel i phuket
  • magganj

    Vi åker ner nästa fredag och gifter oss den 28. Vi har tágit hjälp av la moet som verkligen är super trevliga. Känns som man kan lita på dem. Men kan återkomma när vi kommit hem för närmre rapport.

  • jenny77
    magganj skrev 2013-12-11 20:40:50 följande:
    Vi åker ner nästa fredag och gifter oss den 28. Vi har tágit hjälp av la moet som verkligen är super trevliga. Känns som man kan lita på dem. Men kan återkomma när vi kommit hem för närmre rapport.
    Hej. Tack för tippset. Jag har mejlat två andr men då ska jag ta och mejla dom med. Och ja skriv och berätta hur det gick :).
Svar på tråden vigsel i phuket