• Äldre 8 Dec 15:53
    2894 visningar
    3 svar
    3
    2894

    Vart köpa brudhandskar? EJ Kina!

    Vill ha ett par långa sidenliknande handskar som räcker upp till halva överarmen.

    sånna här:

    Brud Handskar-langa avsnitt av brollop handskar over armbagen meter vit spets vantar aktenskap handskar brollop tillbehor

    Men litar ej på kinaföretag då dom inte är av så bra kvalitet. Vart kan jag köpa exakt sånna här typ fast lite kvalitet? Skickade efter ett par Kinahandskar som dom sa skulle vara vita men den var snarare mycket ljus ivory... Finns även en butik som säljer detta i min stad men den tanten är ett "ivory-freak" och har BARA ivory och snäster lite åt mig när jag frågade efter vitt ;) hehe Synd bara när drömkl'nningen bara finns i vitt...

    Undrar också om det finns handskar som INTE blir veckade(som på bilden) utan sitter tight och slätt?

  • Svar på tråden Vart köpa brudhandskar? EJ Kina!
  • Nettan­69
    Äldre 8 Dec 19:48
    #1
  • Leona7­5
    Äldre 4 Jan 22:55
    #2

    De här fina brudhandskarna hade jag. Såg att de har sänkt priset nu...! www.diadema.se/5012-vit-p-148.html Får inte in bilden tyvärr

  • Äldre 5 Jan 00:32
    #3

    Finns väl i alla brud- och balbutiker. Finns ju på massa hemsidor där det säljs underkläder a la vuxenversion ;)

Svar på tråden Vart köpa brudhandskar? EJ Kina!