• newyorkbruden

    Present till blivande maken!

    Vad har ni köpt för present till er blivande? Tänkte att det skulle va lite kul om min man får en morgongåva:)

  • Svar på tråden Present till blivande maken!
  • niriel

    Min man är verkligen inte något för snygga klockor eller smycken eller något i den stilen, han fick en halvaukustisk (stålsträngad) gitarr! Skrattande Det var han himla nöjd med..

  • Chicita

    Min make fick mig - och ett underbart bröllop och jag fick honom. Det tyckte vi räckte Flört

    Men mitt största tips är annars att hitta något som han verkligen skulle uppskatta (och hoppa över lättklädda bilder på dig själv, det har blivit en sån klyscha när så många gör det). Har han något speciellt intresse? Kan du hitta något där som han verkligen verkligen vill ha? 
    Exempelvis - min make är en riktig datanörd som jobbar i kontorslandskap med massa andra programmerare. En jul ville han verkligen ha en sån där leksak som skjuter missiler för att det var andra på kontoret som hade och så kunde dom ha lite kontorskrig.
    Ja det fick han väl... Men sen fick han också en byggsats på en medeltida katapult eftersom vi har vårt gemensamma medeltidsintresse. Och den kan ju i alla fall ingen hacka sig in på och programmera om så att den skjuter på dig själv Flört
    Att hitta det där lite speciella - även om det är för en billig peng. Tja det visar att man lyssnar på dom och att man förstår deras hobbies och intressen. Och det är värt mer än något annat Solig

  • CarolinZ

    Min man är väldigt whisky-intresserad men saknade faktiskt ett par bra whisky-glas så jag valde att ge honom whiskeyglas som var graverade med strofer ut vår gemensamma låt. Han blev superglad! Glasen kom från getpersonal.se och snacka om bra service, jag beställde glasen en sen eftermiddag som dessutom råkade vara en Valborg, och några timmar senare kom ett sms att min order redan var skickad...

  • Chicita
    newyorkbruden skrev 2013-12-09 13:58:00 följande:
    Tack, snälla, för härliga tips! Har precis beställt graverade whiskeyglas:) Han kommer bli mkt glad:)
    Om han är en riktig whiskyälskare så kan du försöka leta på en whisky som är tillverkad samma år han föddes Glad
    (om du någon gång vill "komplettera setet" alltså. Glasen är gåva nog Glad
Svar på tråden Present till blivande maken!