• iQbee

    Se på medlemsbilder hur??

     Måste man bli  "vän" om manvill se på ens medlems fotografier? bildgalleri? jag får upp detta medelande.. Hur gör ni?

     


     


    Du försökte komma åt en sida som kräver behörighet!

    Den sida du försökta komma åt har du ingen behörighet för. Det kan t.ex. vara en sida som kräver att du är inloggad eller en viss behörighet som du inte har.


     


     


     

  • Svar på tråden Se på medlemsbilder hur??
  • Chicita

    Det beror på hur personen har lagt upp bilderna.
    Jag har några bilder synliga i min logg (profil) men resten är dolda och kan bara ses av vänner. 

  • iQbee

    Oki:) och hur blir man vänner? Vart finns den funktionen :) tack

  • Aniara4
    Chicita skrev 2013-11-30 13:47:31 följande:
    Bra fråga, jag har inte lagt till några vänner här inne Flört
    Bra att du är tydlig. Det skulle lätt kunna missuppfattas om du skrev "jag har inga vänner här inne". Flört
  • Chicita
    Aniara4 skrev 2013-11-30 13:49:27 följande:
    Bra att du är tydlig. Det skulle lätt kunna missuppfattas om du skrev "jag har inga vänner här inne". Flört
    Nämen det har jag väl inte heller? Förvånad
    Jag menar... så elak och otrevlig som jag alltid är så är det ju ingen som vill vara kompis med mig SkrattandeFlört
  • Chicita

    I vänsterspalten (om man går in på någons profil) så kan man se "lägg till i adressbok"

    Det kanske är det som är vän-frågan?
    Men jag vet inte som sagt Glad 

  • Aniara4
    Chicita skrev 2013-11-30 13:52:16 följande:
    Nämen det har jag väl inte heller? Förvånad
    Jag menar... så elak och otrevlig som jag alltid är så är det ju ingen som vill vara kompis med mig SkrattandeFlört
    Nä själv samlar jag bara på ovänner, såna kan man hitta överallt om man anstränger sig lite!
    I'm not here to make friends. Demon
  • Chicita
    Aniara4 skrev 2013-11-30 15:00:10 följande:
    Nä själv samlar jag bara på ovänner, såna kan man hitta överallt om man anstränger sig lite!
    I'm not here to make friends. Demon
    Exzaktemente {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Se på medlemsbilder hur??