• FruTh

Brudklänning för mulliga kvinnor!!

Hej alla!

Behöver vekligen er hjälp!!

Vart kan jag finna brudklänningar med spets och vintagekänsla i storlek 46-48 i Sthlm? :) Är det några som har tips att dela med sig?

Tack på Förhand!

/Blivande Fru Th :)

• Svar på tråden Brudklänning för mulliga kvinnor!!
  • Chicita

Bridal outlet? 
    Jag är inte från Stockholm så jag känner inte till alla butiker där. Men många tipsar om just outleten om  man är lite större Glad 

• FruTh
    Chicita skrev 2013-11-28 17:00:41 följande:
    Bridal outlet? 
    Jag är inte från Stockholm så jag känner inte till alla butiker där. Men många tipsar om just outleten om  man är lite större Glad 

Tack!! Ska genast undersöka saken :) Provade klänningar idag i Eskilstuna, blev så himla besviken över utbudet. Ska gifta mig i maj så jag börjar bli lite stressad :)

Tack återigen! :)

• Aniara4

Lilly är jättebra på större storlekar, särskilt om man är kurvig.
    www.lilly.dk/
    Sidan är dansk, men de har alltså butik även i Stockholm, bl.a. Man bör boka tid för att prova.

• Lindlund

Lilly har verkligen underbara klänningar för oss kvinnor med kurvor!
    Är det så att du åker till Linköping någon gång så rekommenderar jag varmt Bröllopshuset! Där behöver man inte boka tid för att prova och dem har brett utbud! :)

Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
  • Sjörå

När jag letade brudklänningar i Stockholm var det många butiker som kunde ta hem brudklänningar i storlek 46-48 men i butik fanns bara provklänningar i storlek 34. 

• Lindlund
    Sjörå skrev 2013-11-29 16:16:17 följande:
    När jag letade brudklänningar i Stockholm var det många butiker som kunde ta hem brudklänningar i storlek 46-48 men i butik fanns bara provklänningar i storlek 34. 
    Helt galet måste jag säga! I linköping tror jag dem hade upp till storlek 60. Förstås inte i alla klänningar men det fanns iaf!
    Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
Svar på tråden Brudklänning för mulliga kvinnor!!