• Äldre 25 Nov 15:13
    4264 visningar
    24 svar
    24
    4264

    Till värmen över jul & nyår?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Till värmen över jul & nyår?
  • Alylly­ra
    Äldre 25 Nov 15:39
    #1

    Jag antar att frågan lyder "Ska du/ni resa till värmen över jul och nyår?"... Kom igen, BT, vi har redan förstått att vi inte är högprioriterade (inga aktiva mods, ingen som upptäcker reklam, inga förbättringar av sök- och anmälningsfunktioner trots upprepade klagomål etc.), men fullständiga meningar kan vi väl förtjäna i alla fall?

    I vårt fall är svaret ja, vi sticker till Hawaii på bröllopsresa den 21:a december och kommer åter till Sverige den 11 januari. Det sista boendet bokades igår så nu är vi redo att åka! Och med tanke på hur j*kla kallt det på mitt kontor just nu så kan resan till värmen inte komma fort nog tycker jag! Solig

  • Äldre 25 Nov 16:27
    #2

    Håller med ovanstående talare om hela (och korrekta) meningar Flört

    För vår del blir det absolut inte sol och värme.
    Vi firar på ett ställe som nästan garanterat har snö på jul.
    Även de mest snöfattiga jular under dom senaste10 åren så har det varit minst en halvmeter snö där Glad 

  • kouki
    Äldre 25 Nov 17:08
    #3

    Håller med också! 

    Jag och min sambo skall faktiskt fira jul i London, blev det bestämt till slut! Bara vi två i en otroligt julig storstad, med god mat, söta julmarknader och kanske en musikal. Perfekt första jul ihop :) 

  • Äldre 25 Nov 19:57
    #4

    Jul hemma men nyår utomlands. Gran Canaria och längtar så tills dottern ska få träffa sin allra största favorit Bamse!!


  • Äldre 25 Nov 20:10
    #5

    icket. ska vara hemma i den mysiga kylan och fira jul med närmaste familjen, tända ljus.. dricka glögg.. ^^ 

  • Äldre 25 Nov 20:39
    #6

    Hemma över jul och nyår, men åker till Thailand om ett par dagar och kommer hem ett par dagar före julafton Drömmer


    Sen ska jag ju då jobba natt på nyårsafton, men fram till dess ska jag njuta! Glad

  • Äldre 25 Nov 20:51
    #7

    Aldrig i livet! Offrar inte min svenska jul!

  • Äldre 25 Nov 21:02
    #8

    Det blir nog jobb men lite annat skoj. Thailand blir det den 7:e dec :D

  • stormh­elen
    Äldre 25 Nov 22:45
    #9

    Vi ska åka till Florida på vår bröllopsresa under jul och nyår. Det är första gången jag reser bort till värmen den här tiden på året. Så det ska bli jätte kul.


    Jag börjar redan att få resfeber. ^_^

  • Äldre 25 Nov 23:25
    #10

    Jag kunde ha åkt till Rio de Janario, Basilien över jul då fästmannen pluggar där till januari! Men julen är helig i att jag vill vara hemma med familjen! Jag gjorde därför en längre resa till Rio nu i novemeber!

    Dessutom har det hänt så mycket jobbigt i familjen det här halvåret att vi vill vara tillsammans!
    Kommer bli konstigt att inte fira jul ihop, men vi ska ha lång skype istället! 

Svar på tråden Till värmen över jul & nyår?