• NBFN

Mori Lee, någon annan?

Har hittat DEN klänningen! Säkerligen alldeles för dyr, egentligen, men jag är KÄR! En underbart vacker Mori Lee klänning som jag bara M-Å-S-T-E ha på vår stora dag!! Någon som har gift sig i en Mori Lee? Kanske rentav denna modell? Eller också är sugen?? Letar febrilt efter en begagnad sådan för att få ner priset..

• Svar på tråden Mori Lee, någon annan?
  • Lindatamminen

ååå den är gudomlig:) jag ska själv ha en mori lee:)men en annan modell... hittade min hos anina i helsingborg helt ok pris... 

• NBFN
    elijongbg skrev 2013-11-22 02:58:43 följande:
    mobil.blocket.se/hoor/Vacker_prinsess_brollop...
    TACK snälla! Har mejlat den annonsören nu, tack tack tack!

... Visserligen finns den i Skåna och jag i Sthlm, men alltså... Det är värt att köpa den på distans och få den fraktad därifrån, HERREGUD, 3000:-!!! Aaah, jag är i himmelriket! Du förstår inte hur lycklig du gjorde mig nu! Solig
  • NBFN
    Lindatamminen skrev 2013-11-22 07:24:31 följande:
    ååå den är gudomlig:) jag ska själv ha en mori lee:)men en annan modell... hittade min hos anina i helsingborg helt ok pris... 
    Visst är den!! :)  Vilken modell ska du ha? :) Hittade min i Höör, privatperson, via länken jag fick här uppe. 3000:- är ju mer än ett ok pris tycker jag :)

Tanken var från början att jag själv inte ville lägga mer än 1500-2000:- på en klänning utan istället lägga krutet på själva festen, men alltså... Jag blev kär i denna, haha!
  • elijongbg

Men vad roligt att jag kunde hjälpa till! Tycker själv att den är helt fantastisk. Hade jag inte redan hittat min klänning hade jag lätt velat ha en sån!:) Hoppas att du blir lika nöjd när du får hem den! Otroligt bra pris!!:)

• Lindatamminen

ååå vad härligt!!!!!   jag ska style 4916 kan tyvärr inte sätt in bilder här varför vet jag inte:(men skickar med en länk www.morilee.com/bridals/blu/4916 dock är min i ivory :)  denna var inte jätte dyr men inte billig eller :) 6500:- kostade den med en medföljande bolero men vill inte ha den på då jag tycker jag ser konstig ut:)men den hänger kvar i butiken tills det är dags att sy upp den för den är aldeles  för lång och jag kämpar med vikten fortfarande och den passar mej perfekt :) var helt inne på en kina klänning först men kände att jag tillhör den kroppsform som inte gillar klänningar och betämde mig för att pröva klänningar innan jag beställer och är överlycklig att jag gjorde det:)älskar denna modell passar min kroppsform perfekt:)så längtar tills juli nästa år då jag får bära den hela dagen:)              

Svar på tråden Mori Lee, någon annan?