• Jempa

    Tärnklänningar från lightinthebox?

    Ska vi våga beställa tärnklänningar lightinthebox? Är lite nojig över hur dom kommer sitta och att färgerna inte kommer stämma överrens med vad vi beställt..! Samtidigt som jag har hört bra om dom..

    Någon som har erfarenhet av denna sida??

  • Svar på tråden Tärnklänningar från lightinthebox?
  • Nettan69

    Jag har beställt andra saker från dem och är i huvudsak nöjd. En sak man ska tänka på när man beställer klänningar är att göra alla beställningar samtidigt så det kommer från samma tygrulle. 

    Lycka till Glad 

  • Anna125

    Jag beställde tärnklänningar därifrån o de är verkligen jättefina :) de var i onesize o satt fint på mina tärnor! Dock var de på bilderna fotlånga men på mina tärnor blev de ankellånga men riktigt snygga så de behölls :)

  • Velig

    Måste bara höra hur lång levtid det varit därifrån? Är ute efter en fuskpälsjacka (en varm en ;) och har hittat många fina här men måste ha den om en månad... Vågar jag??

  • Jempa

    Jag vågade faktiskt beställa klänningarna därifrån o nu har jag till o med beställt en andra gång som jag sitter o väntar på ska komma idag! :) Jag är supernöjd med det jag fick i första leveransen och hoppas jag blir lika nöjd med dagens paket! :D
    Första leveransen fick jag efter 2,5 vecka ungafär, då beställde jag tre måttbeställda tärnklänningar och valde snabbaste leveranssättet. Denna gången har jag beställt en måttbeställd tärnklänning och lite annat småplock. Denna gången valde jag medelsnabb leverans o det har även denna gång tagit 2,5 vecka.

  • Velig

    Jag beställde igår och tog snabbaste leveranssättet, det var även billigast just nu???


    Har fått besked om att allt är skickat. =) Borde jag vara lugn då eller är det inte där det brukar kunna ta tid? :-/


     

  • ViktoriaStefan

    Vi beställde näbbklänningar därifrån och vi är såååå nöjda. De är verkligen jättefina!
    Det enda jag reagerade över är att barnstorlekarna är något mindre än hemma men nu blev det bra ändå då vi tagit till lite. Storlek 8 blev lagom lång till dottern som är 6½ år.

  • Velig

    Jag beställde lite saker i måndags och idag kom 1a delen av beställningern, helt otroligt att det gick på 3 dagar. :)Andra delen verkar ligga någon dag efter så hoppas den kommer snart också för det är där fuskpälsen ligger och den är jag mest nyfiken på .....spännande...

Svar på tråden Tärnklänningar från lightinthebox?