• NBFN

Begagnade Lilly-klänningaar?

Halloj alla brudar!

Undrar om någon kan tipsa om var jag kan hitta begagnade och/eller rea:de Lilly-klänningar?

Har hittat en jag kärat ned mig i via blocket, men är lite osäker på strl (om den kommer att passa alltså). Priset på den är 6000:- begagnat, vet inte om det är ett bra pris eller ej, vill ha lite att jämföra med, alt någon som påminner om denna:

Det är framförallt en klänning med en liknande rygg jag är ute efter (och väldigt gärna då också med knappar)

Stort stort tack på förhand!
  • Svar på tråden Begagnade Lilly-klänningaar?
  • elijongbg

Kikar lite på blocket då och då, och just den där ligger ute just nu för 4000. Det är nog ett ganska bra pris. Tror att det där är en mori lee klänning? Den ligger ju på runt 10000 i nypris isåfall. Lycka till!

• 120926

Lilly har en nu i sin 2014 kollektion som är väldigt lik i ryggen men tyvärr inte med knappar. Få lilly klänningar har det :/ men denna går på 7600 typ i butik. www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD1996&GroupID=GROUP175&VariantID=VO58

• PimPim83

Lillyklänningar på rea kan man hitta under online outlet på lilly.nu. Där brukar de kosta ca 1900 kr. Vad jag kan se finns ingen sån klänning med liknande rygg på rea just nu. Jag beställde en klänning därifrån, men returnerade den eftersom modellen inte stämde. Det gick snabbt och smidigt. Vad jag minns upplevde jag Lillys klänningar som lite stora i storleken.

Om man kan få tag i en helt ny liknande klänning för 7600 kr som "120906" skrev, så känns 6000 begagnad som ett rätt saftigt pris kan jag tycka. Men allt är relativt.

Klänningen på bilden är inte Lilly utan Mori Lee, men det vet du säkert redan.

Lycka till med klänningsjakten! :)

• iQbee

Jag provade den klänningen =) jätte fin på.Finns på Little faries i hägersten..

Svar på tråden Begagnade Lilly-klänningaar?