• NinaS

    Borgerlig vigselförrättare Göteborg - tips?

    31/5-14 är det dags. Det blir en borgerlig vigsel. Finns det någon som har bra tips på borgerlig vigselförrättare i Göteborg?

  • Svar på tråden Borgerlig vigselförrättare Göteborg - tips?
  • jools

    vi är också på jakt efter en förättare. Så svårt att veta vem man ska välja.
    Vi har kontaktat Helene Odenljung, både per telefon och mejl men inte fått något svar och det suger lite. Annars har jag ring Mikael Malm, men han svarade inte och lämnade ett meddelande som avslutades med "puss och kram" vilket gjorde mig både fnissig och förfärad. Gav ju inte ett jätteseriöst intryck men, ja, han är ju avslappnad i alla fall.

    Jag tar med andra ord gärna emot tips också :)

  • host2014

    Jag tar också gärna emot tips. Här är en lista på alla som jag hittade, är det någon som har någon erfarenhet av någon av dessa? Bengt-Arne Reinholdson (S) Marianne Lindblom (M) Mikael Malm (MP) Jan Filipson (FP) Isabella Heed (MP) Anita Cullberg (FP) Nils Olof Karlsson (M) Carl-Olof Noord (Vägv) Vida Ezzatpoor (V) Anders Moberg (S) Kommunalråd med vigselrätt Thomas Martinsson (MP) Maria Rydén (M) Jonas Ransgård (M) Kristina Tharing (M) Helene Odenjung (FP) Ann Catrine Fogelgren (FP) David Lega (KD) Anna Johansson (S) Robert Hammarstrand (S) Mats Pilhem (V)

  • NinaS
    NinaS skrev 2013-11-12 14:31:59 följande:

    31/5-14 är det dags. Det blir en borgerlig vigsel. Finns det någon som har bra tips på borgerlig vigselförrättare i Göteborg?


    jools skrev 2013-11-12 16:44:29 följande:
    vi är också på jakt efter en förättare. Så svårt att veta vem man ska välja.
    Vi har kontaktat Helene Odenljung, både per telefon och mejl men inte fått något svar och det suger lite. Annars har jag ring Mikael Malm, men han svarade inte och lämnade ett meddelande som avslutades med "puss och kram" vilket gjorde mig både fnissig och förfärad. Gav ju inte ett jätteseriöst intryck men, ja, han är ju avslappnad i alla fall.

    Jag tar med andra ord gärna emot tips också :)
    Jag har hört (via omvägar) att Marianne Lindblom skall vara bra. Blev också tipsad av Helene Odenljung men har inte kontaktat henne än. 
  • jools

    jag har också läst att Helene Odenljung ska vaar bra, men jag har ringt henne två gånger och skickat mejl men ännu inte fått svar. Börjar ge upp om henne :(

  • JohnJohanna

    Vi har bokat en vigselförrättare. Jag tror att det kan ha varit Helen Odenljung. Man får maila hennes sekreterare och sen vänta på svar, vilket kan ta veckor. Vi fick nog svar efter 3-4 veckor. Så vänta lite till så löser det sig nog.

Svar på tråden Borgerlig vigselförrättare Göteborg - tips?