• Bernow

Letar efter en lada i stockholm för "barn wedding"

Hej,
    Jag och min blivande fru ska gifta oss nästa år och vi är ute efter ett "barn wedding" där vi fixar det mesta själva. Båda är från restaurangbranchen och har många kontakter när det gäller personal, mat, leverantörer och dyl.

Det vi söker är en relativt stor lada, ca 100 pers, som man kan dekorera fritt och det skulle ju inte skada om det fanns ett kök men annrs tar vi dit ett mobilt kök. Jag har sökt övverallt och inte hiittat något som passar mina önskemål så är det någon som känner till något som ligger i stockholmsområdet med angränsade komuner(typ nacka/värmdö)?

Tack på förhand

• Svar på tråden Letar efter en lada i stockholm för "barn wedding"
  • Bernow
    Spinner skrev 2013-11-05 12:25:56 följande:
    hej!

Ekeby Loge kanske vore något? www.ekebyloge.se/index.php/home/broellop
    Tack! Ser riktigt nice ut men jag hoppas på att hitta något närmare stan eller i nacka då min far är sjuk och har svårt att ta sig fram samt hålla sig vaken hela kvällen. Vore bra om det är nära hem för honom... Annars var det exakt var jag var ute efter... Kom gärna med fler förslag om du vet något annat.
  • Bernow
    Spinner skrev 2013-11-05 13:05:36 följande:
    Erstavik kanske? www.erstavik.se/
    Det är ett bra ställe men tyvärr fullbokat hela 2014... Trodde vi var ute i god tid...
  • Spinner

Hoppas ni hittar något som passar! :) Om ni gillar Erstavik så kan ni kanske ställa er i kö där? Har tyvärr inga fler ställen i huvudet med testa att söka på "loge" istället för "lada" så kanske du får fler träffar :) Tror det kan bli jättefint att ha festen i en lada. Lycka till!

• Bernow
    Spinner skrev 2013-11-05 13:14:54 följande:
    Hoppas ni hittar något som passar! :) Om ni gillar Erstavik så kan ni kanske ställa er i kö där? Har tyvärr inga fler ställen i huvudet med testa att söka på "loge" istället för "lada" så kanske du får fler träffar :) Tror det kan bli jättefint att ha festen i en lada. Lycka till!
    TAck för bra tips. Ska kolla lite med loge istället, kanske är lättare att hitta då. Söker man på barn wedding får man ju upp hur mycket som helst som är sjukt fina lokaler men då ligger ju dessa inte i sverige tyvärr... Tack för hjälpen
Svar på tråden Letar efter en lada i stockholm för "barn wedding"