• Jala
    Äldre 28 Oct 21:21
    1592 visningar
    1 svar
    1
    1592

    Årsdag och otroligt kär <3

    Hej på er! Jag är ny här, och är varken förlovad eller gift än, men tänkte att jag kanske kunde få hjälp från er brudar Glad

    Det är så att jag och min kärlek har hållt ihop i 3 år på lördag, och jag skulle vela hitta på något roligt med honom. Våra planer hittills är shopping och mat i en annan stad här i närheten. Vi har aldrig firat "oss" då vi är så simpla, vi trivs fint hemma i soffan med take-away kinamat och komedier. Men i år skulle jag gärna överraska honom med något fint, eller roligt, men tyvärr jag har verkligen idétorka angående 3 årsdagen.

    Så mina damer, ni med sprudlande fantasi, jag är väldigt tacksam över alla tips ni har att komma med! Drömmer

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-28 22:14
    Oj, glömde lite detaljer hehe! Han är en fotbollsfantast och fotbollsspelare, han är thailändsk och ett matvrak men ogillar sötsaker, presenter av alla slag har han fått genom åren också :/

  • Svar på tråden Årsdag och otroligt kär <3
  • Äldre 28 Oct 21:51
    #1

    Det där är otroligt svårt att svara på om man inte känner er.

    Vad uppskattar han?
    Min make ääääälskar choklad. Så jag ringde stället vi skulle äta mat på en gång och frågade om dom kunde göra någon speciell dessert till oss med choklad i alla möjliga former.
    Så om du försöker tänka ordentligt på vad han tycker om (behöver inte vara i matväg) och planera efter det sen.

    Det mest romantiska man kan göra (enligt mig) är att visa att man lyssnar på sin partner.
    Glad 

Svar på tråden Årsdag och otroligt kär <3