• PelleoStina

Coverband i Malmö/Lund?

Govänner!

Är det någon här som har något tips om ett bra och rivigt coverband till bröllopsfesten? De får bara spela rock, pop, soul, och/eller blues-covers, absolut ingen dansbandsmusik.

Vi har fått tips om Stämbandet - nån som har någon erfarenhet av dem? 

mvh

/Pelle och Stina 

• Svar på tråden Coverband i Malmö/Lund?
  • niriel

Jag har några gamla kursare som spelar vad du letar efter, men jag minns inte vad de heter... Men jag kan kolla upp det?

• PelleoStina

Det får du gärna göra Niriel Glad

/PoS 

• MadeleineL
    PelleoStina skrev 2013-10-15 22:13:02 följande:
    Govänner!

Är det någon här som har något tips om ett bra och rivigt coverband till bröllopsfesten? De får bara spela rock, pop, soul, och/eller blues-covers, absolut ingen dansbandsmusik.

Vi har fått tips om Stämbandet - nån som har någon erfarenhet av dem? 

mvh

/Pelle och Stina 
    Måste det vara ett helt band eller funkar även en duo/trio? Har nog lite tips annars isåfall! :) 
    PM:a om något utav duo/trio låter intressant så ska jag nog kunna hjälpa dig! 
  • hubbabubba75

Stämbanden är bra! Har också hört ett band som heter In stereo på en kompis bröllop, dom var riktigt bra och det blev trångt på dansgolvet. Sen finns det ett band i Malmö med någon gammal Idol-deltagare som jag inte minns namnet på, men då kanske det blir dyrt... Lycka till!

• AnnaPeter

Hej! Vi hade ett band som heter Skai på vår fest o de var kanonbra! De spelar mest pop o rock. De kommer från Svedala om jag inte har helt fel.

Svar på tråden Coverband i Malmö/Lund?