• Äldre 14 Oct 09:51
    3645 visningar
    13 svar
    13
    3645

    Skulle du hoppa bungyjump?

    Kompisarna planerar en överraskning på möhippan/svensexan. Du ska få hoppa bungyjump. Ställer du upp?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du hoppa bungyjump?
  • xMaria­x
    Äldre 14 Oct 10:58
    #1

    Jag skulle älska att få göra det! Men... Jag skulle inte göra det pga att jag är så pass överviktig och har flera problem med min rygg, så jag skulle nog inte kunna göra det..Rynkar på näsan


    24 Maj 2014
  • Alylly­ra
    Äldre 14 Oct 12:04
    #2

    Eftersom jag är fruktansvärt höjdrädd så skulle mina vänner aldrig planera något sånt...
    Och om de gjorde de skulle jag aldrig våga, dels på grund av höjden och dels har jag också ryggproblem sedan åttaårsåldern. Känns inte som en grej man planerar om man inte vett till 99% att bruden/brudgummen är med på det! 

  • Äldre 14 Oct 12:55
    #3

    Nja. Kanske för 100tkr. Eller nej. Fy tusan!! Inte på möhippan iaf! Räckte bra med nakenmodellen med halvfjong jag fick rita av. :-P


  • Äldre 14 Oct 13:50
    #4

    å vad svårt! jag skulle vilja, men vet inte om jag skulle törsa! men jag skulle vilja ja. om mina kompisar skulle fixa något sånt (vilket vore jäkligt svårt med tanke på vart vi bor) så skulle dom i så fall måsta tvinga mig, för att jag vill, men jag vågar itne själv. jag skulle nog gråta och skaka och sen när det var över så "igen igen!" :P

  • Plätti­s
    Äldre 14 Oct 13:53
    #5

    Inte ens om livet hängde på det skulle jag hoppa bungyjump. Oavsett om det var möhippa eller något annat. Får panik av bara tanken. 

  • Äldre 14 Oct 20:22
    #6

    Om mina vänner hade planerat in bungeyjump så skulle jag allvarligt ifrågasatt om dom verkligen är mina vänner.

    Mina vänner vet att jag får svindel bara av att kliva upp på en stol (det är däremot inga problem att kliva upp på en häst med närmare 2 meters mankhöjd och hoppa hinder på över 1,60 Tungan ute ).
    Dom vet också att mina knän, min rygg och min axel + nacke inte skulle må bra av ett sånt bungeyhopp och att dom riskerar att dagen skulle ha slutat på akuten istället då.

    Så som tur var så blev det en lugn dag. Enda jobbiga var gocart (pga att jag haft migrän dagen innan)... 

  • Äldre 14 Oct 21:28
    #7

    Ja, det har jag redan gjort en gång. :)

  • Äldre 15 Oct 08:57
    #8
    Chicita skrev 2013-10-14 20:22:17 följande:
    Om mina vänner hade planerat in bungeyjump så skulle jag allvarligt ifrågasatt om dom verkligen är mina vänner.
    Hear, hear. Åtminstone skulle jag starkt ifrågasätta om de verkligen känner mig. Inte en chans att jag skulle göra det!
  • Äldre 16 Oct 12:57
    #9

    Nej, det skulle jag inte.

  • Äldre 16 Oct 17:43
    #10

    Nej, aldrig i livet. Inte för att jag är höjdrädd men jag är väl mest rädd att linan ska lossna.. 

  • Äldre 17 Oct 06:51
    #11

    Ja, har redan hoppat en gång. Men jag hade inte velat hoppa från en vinglig kran i Sverige.

  • Äldre 17 Oct 08:18
    #12

    Absolut!

    Och om mina vänner skulle organisera det på min möhippa skulle jag se det som en bekräftelse på att dom verkligen känner mig, eftersom bungyjump och hoppa fallskärm ur ett flygplan är två stora "jag-måste-prova" för mig. Jag är alltså inte alls höjdrädd =p 

  • amerik­a
    Äldre 17 Oct 22:02
    #13

    Aldrig i livet! Då kan de lika gärna skjuta mig på fläcken för jag skulle ändå dö av hjärtinfarkt alternativt stroke!!

    Jag har inget emot höjder, men jag är ingen bergochdalbaneperson. Och det vet mina kompisar. 


    24 maj 2014
Svar på tråden Skulle du hoppa bungyjump?