• Äldre 12 Oct 19:57
    3222 visningar
    16 svar
    16
    3222

    Hjälp! Vad heter den där sidan där man kan hitta en massa bra shopping? Står helt stilla... ;)

    Som sagt jag kan inte komma på vad sidan heter... Det enda som dyker upp är ordet "forest" och det hjälper mig verkligen inte ;) Vill ju kolla nu när det är helg och jag har tid! Jag menar inte ebay, det namnet minns jag ;)

  • Svar på tråden Hjälp! Vad heter den där sidan där man kan hitta en massa bra shopping? Står helt stilla... ;)
  • Nettan­69
    Äldre 12 Oct 20:08
    #1

    Vilken typ av shopping? 
    www.bubbleroom.se ?
     

  • Nettan­69
    Äldre 12 Oct 20:08
    #2

    Zalando? Tungan ute

  • Äldre 12 Oct 20:14
    #3

    Tack för förslagen men jag tänker på en sida som är typ som Ebay, det är massor av personer här inne som handlat där. De lägger ut en massa fina saker som de köpt till bröllopet. Save-the-dat-magneter, klänningar, cake-toppers mm mm :)

  • Nettan­69
    Äldre 12 Oct 20:21
    #4

    Light in the box?

    www.woodenheart.ie/ 

  • Äldre 12 Oct 20:23
    #5

    Letade i en cake-topper-tråd och hittade det! Etsy!!! Var sjutton kom forest ifrån??! Tack gör engagemanget :)

  • Nettan­69
    Äldre 12 Oct 20:24
    #6

    hahaha! 

    Lycka till !

    www.efavormart.com/ var en annan sida där det fanns massa roligt.  

  • Äldre 12 Oct 21:46
    #7

    Tack!!! :)

  • sandra­christ­ofer
    Äldre 15 Oct 19:41
    #8

    kan det vara lightinthebox?

  • Äldre 15 Oct 19:45
    #9
  • Nettan­69
    Äldre 16 Oct 19:57
    #10
    Maries31 skrev 2013-10-12 20:23:51 följande:
    Letade i en cake-topper-tråd och hittade det! Etsy!!! Var sjutton kom forest ifrån??! Tack gör engagemanget :)
    Som Marie31 skrev så var det Etsy Flört
  • Äldre 17 Oct 21:55
    #11

    Tack Chicita! :) Kom på det själv efter att sökt i olika trådar :) Stod heeeelt stilla!

  • Äldre 18 Oct 00:26
    #12

    Har ni beställt från etsy.com förut? Har det funkat bra? Hur är det med tullavgift när man beställer därifrån? Det finns ju huuur mycket som helst som man vill köpa där!:)

  • Alylly­ra
    Äldre 18 Oct 09:35
    #13
    Jempa skrev 2013-10-18 00:26:57 följande:
    Har ni beställt från etsy.com förut? Har det funkat bra? Hur är det med tullavgift när man beställer därifrån? Det finns ju huuur mycket som helst som man vill köpa där!:)
    Har beställt flera grejer därifrån och det har funkat väldigt bra! Säljarna har fått goda omdömen och är seriösa, men det är viktigt att kolla det innan man köper, precis som på andra sajter.

    Jag har hittills beställt för så låga belopp att jag inte har behövt betala tullavgift.
  • Äldre 18 Oct 14:47
    #14

    Å vad kul att det skrivs vidare, berätta gärna mer! :)

  • Äldre 18 Oct 19:21
    #15

    Ok går tullen på hur mycket man beställer för? Skulle tex vilja köpa en cake hoppet. Den kostade typ 3-400, är det en låg summa detta samanhanget?:) Kollar du recentionerna när du ska se om säljaren är seriös eller hur gör du Alyllyra?

  • Äldre 18 Oct 20:49
    #16

    Tycker det är klurigt det där med omdömen... Kollar Etsy och Ebay just nu. Och är lite noga med att kolla hur länge de varit säljare, vad mer ska man tänka på utöver det självklara, en massa goda omdömen :)

Svar på tråden Hjälp! Vad heter den där sidan där man kan hitta en massa bra shopping? Står helt stilla... ;)