• Sigun

erfarenheter lightinthebox ?

Hej! Jag funderar på att beställa min brudklänning från lightinthebox, har hittat en helt makalöst fin klänning där, men är lite osäker i och med att det är en utländsk sida, så tänkte höra om det är någon som har erfarenhet från den sidan? Har också tänkt att beställa dekorationer och ting därifrån.

• Svar på tråden erfarenheter lightinthebox ?
  • Ello

Jag har beställt en caketopper och ett set med tårtspade/kniv.
    Tjejen hade förlorat huvudet på caketoppern, lite makabert... blev lovad en ny, efter en månad hörde jag av mig då jag inte fått en ny. Då fick jag pengarna tillbaka istället. Det gick snabbt och dom var trevliga på mail.

Tårtspaden var okej, det är graverat med namnt och datum, men färgen är dessvärre inte helt fin. Detta måste man ha sett innan man packade, det är inte ett levereringsfel. Detta går att ordna med lite sandpapper och färg, så inget stort problem.

Jag anser att det är okej, jag fick det väldigt billigt och det gick relativt snabbt att beställa.

Klänning vet jag inte, men min erfarenhet med produktkvaliteten så hade jag inte vågat beställa där. Kommer nog inte heller beställa fler dekorationer. Men som sagt, det är väldigt billigt och om man har tid att "finputsa" lite så är det väl överkomligt.

• airamo
    Sigun skrev 2013-10-06 16:41:09 följande:
    Hej! Jag funderar på att beställa min brudklänning från lightinthebox, har hittat en helt makalöst fin klänning där, men är lite osäker i och med att det är en utländsk sida, så tänkte höra om det är någon som har erfarenhet från den sidan? Har också tänkt att beställa dekorationer och ting därifrån.
    Jag beställde tärnklänningar från lightinthebox, de var väldigt välgjorda och fina - dock användes de inte vid bröllopet då jag hittade klänningarna med stort K men som sagt var de fina. 
    Jag köpte även underkjol därifrån.
    Vid mina beställningar har allt fungerat med betalning och leverans och det jag beställt har motsvarat mina förväntningar. 
    Det här är min uppfattning och jag har även läst om de som varit missnöjda så jag var också i valet och kvalet hur jag skulle göra men tillslut så bestämde jag mig för att chansa :) 
  • 20140222

Jag beställde av dem och blev nöjd. Däremot fick jag betala extra tull-avgift.

• Nettan69

Jag köpte min brudbukett, muggar och lite annan krimskram därifrån. Supernöjd Glad
    Tullavgiften vet man ju att den ska komma, så är det ju alltid när man beställer från Kina. Sen hur hög den blir är en överaskning Tungan ute 

Lycka till  

Svar på tråden erfarenheter lightinthebox ?