• kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 2 Oct 15:42
    1829 visningar
    3 svar
    3
    1829

    Nu vill jag berätta lite om vårat bröllop när jag äntligen får till att kunna lägga in bilder! :)

    Kvällen före bröllopet övernattade vi några stycken på olstporpet, där festen skulle äga rum :)

    Jag tärnan delade stuga och vi var några till i stugor och husvagnar, de var jätte mysigt!

     På dagen gjorde jag uppfrächning av mina och det var skit myisgt att bli pmysslad i två timmar ca, för det är ju en del nerver dagen före ;)



     


    Sen kom det lite folk, bland annat gänget från kiruna...:)


    alla från möhippan var med, mammas kusin med trillingarna också så min son blev glad, dom fick bada bubbdel pool barnen i början av kvällen :)


    Jag och min blivande gjorde även i ordning och målade lakanet till bilen och ordnade med skrammel bakom.


    Jag och min tärna tog en lååång promenad till en jätte mysig tjärn och det blev lite terapi av att det var så vackert och att man kunde prata av sig!


     


    Sen satte vi på bastun när tärnans barn lagt sig och dom andra barnen :)


    och då fick vi även tillfället att åka ring bakom båt allihopa :) och vilka vurpor de blev, min tärna flög högt upp i luften... men jag tog de lugnt och fega ur lite, det blev lugn tur för mig ;) ville inte viga mej med gipsat ben ;)


     



    Kul var det liiite kallt ;)

     


    sen bubbla vi :)


     



    Myys trots att jag la mig tidigt kändes de som att jag bara blunda
    lite :/ man var såååå nervös!

    Och när jag väl vaknade började det kännas overkligt man var som i lyckorus och nervositet och som i sin egen lilla bubbla ;)


    Lite bilder hos frissan kommer här, men jag var så stressad ville bara till kyrkan NU, och när klockan var tio i två tänkte jag vaaars är morfar ;)



    Jag och kära mor <3


    Jag och sonen innan vi gick in :)



    Ringblomman som mammas fina kusin gjorde till sonen :) vacker var den!



    han tappade ringarna en gång, tärnan hjälpte honom och sätta tillbaka dom, när prästen sen fick ringarna blev jag lite lugnare, men min son skötte det ändå fint :) och även tärnans son sprang fram till altaret :)


    Ett nervöst och pirrigt ögonblick :) Jag går in med morfar :)








    HIHI :)


    bubblor :)








    Vingligt ;)








    jag och mormor dansade tille melodin en kväll i juni :)


    Mums!






    Sko leken :)

     

  • Svar på tråden Nu vill jag berätta lite om vårat bröllop när jag äntligen får till att kunna lägga in bilder! :)
  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 2 Oct 15:47
    #1

    Det var min bröllopsberättelse, en underbar dag som gick för fort, tur de finns bilder kvar! amor vincit omnia :)

  • Alylly­ra
    Äldre 2 Oct 18:17
    #2

    Massvis med fina bilder!
    Ni verkar ha haft en toppendag, stort grattis! 

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 2 Oct 18:27
    #3

    Tack :)

Svar på tråden Nu vill jag berätta lite om vårat bröllop när jag äntligen får till att kunna lägga in bilder! :)