• emeroy
    Äldre 1 Oct 18:01
    1346 visningar
    2 svar
    2
    1346

    23 augusti 2014

    Hej! Mitt första inlägg, jag har precis blivit medlem. Mitt bröllop är bokat till den 23 aug 2014..overkligt, känns så nära på något sätt även att det är långt till dess. Hur långt har ni ändra kommit i planering? Vi har bokat lokal och övernattning! Thats It:)

  • Svar på tråden 23 augusti 2014
  • Äldre 4 Oct 16:09
    #1

    Hej emeroy, samma här- ny härinne!
    Jag håller med dig om att det känns nära och långt borta samtidigt..:) Jag tänker knappt på nåt annat just nu, men samtidigt så vet jag att jag (vi!!) är ganska tidigt ute.

    Vi har fixat det mesta, men det beror mest på att jag varit festfixare innan ( läs kontrollfreak *haha*), ironiskt nog är det lokal för festen som saknas..

    Vi har präst, kyrka, band, kläder (jag, Blivande maken och tärna) , catering, solist, sen vet jag vad jag vill ha för bukett, och smink gör jag själv. Hår- är en grejsom INTE är färdig. Lokal en annan. Inbjudningskorten är fixade..
    Ordna med boende till våra utländska och långväga gäster- det är en grej som måste ordnas!

    Och dekorationer... Gud. Vad är det mer *haha*?

  • Livis
    Äldre 25 Nov 10:14
    #2

    Jag gifter mig också 23 augusti :) Vi har hyrt en supermysig lokal som ligger vid en vacker sjö, så planen är att bli vigd utomhus. Känner mig hyperstressad, jag har bara bokat lokal, vigselförrättare, valt våra vittnen, frågat toastmadame, bokat servering, fixat en kock, bokat frisör och beställt inbjudningskort! Tiden går för fort!

Svar på tråden 23 augusti 2014