• sandrachristofer

    hair extencions

    Någon som kan tipsa om bra löshår, ska sätta i microringar i mitt hår inför bröllopet men hittar bara sidor där man behöver vara registrerad frsör!!!

  • Svar på tråden hair extencions
  • Pippilångstump

    Men du behöver väl sätta in microringarna hos frisören också?

  • sandrachristofer

    Pippilångstump skrev 2013-09-25 17:48:59 följande:Men du behöver väl sätta in microringarna hos frisören också?har två kompisar som fixar det, utbildade men arbetar inte som frisör i dagsläget

  • sandrachristofer

    Chicita skrev 2013-09-25 17:47:49 följande:Har du kollat på Rapunzel?Jag köpte en träns där till vårt bröllop. Bara för att fylla ut lite extra (behöver inget för längdens skull men ville ha en rätt fast men ändå stor knut)www.rapunzelofsweden.se/ Tack ja jag har kollat på den sidan, lutar väl åt det om jag inte hittar någon annan

  • Pippilångstump
    sandrachristofer skrev 2013-09-25 17:51:00 följande:
    Pippilångstump skrev 2013-09-25 17:48:59 följande:Men du behöver väl sätta in microringarna hos frisören också?har två kompisar som fixar det, utbildade men arbetar inte som frisör i dagsläget
    men då borde väl de veta var du/de kan köpa?
  • FrökenMäkelä

    Köpte mitt löshår från Rapunzel fast det var clips.


    Googla mycket både svenska sidor och ebay och Ranpunzel var de som låg bäst till i pris och verka vara seriösast.

  • mlisso

    Satte i våras in extencions som inhandlades från rapunzel.
    Var dock på deras butik här i Umeå. Super trevliga, bra service och bra produkter kan varmt rekomendera dem!

Svar på tråden hair extencions