• JulanB­ulan
    Äldre 24 Sep 21:04
    3976 visningar
    7 svar
    7
    3976

    Jag filmar ditt bröllop gratis! (Skåne)

    Mitt namn är Julia Nilsson, jag går tredje året Fria Läroverkets gymnasium i Malmö. Därför är det tid för mig att göra mitt gymnasiearbete, som tidigare varit projektarbete. Min idé är att filma ett bröllop, jag vill filma förberedelser som brud och brudgum gör, under vigselakten och lite in på festen. Men även detaljer som ringarna, buketten, kyrkan, var festen hålls osv. Jag kan filma runt om i Skåne. 

    Jag önskar att få träffa er i ett bra tag innan, men innan det vill jag att ni har frågat kyrkan och restaurangen så det är okej med dem att jag filmar. När vi träffas vill jag gå igenom det praktiska och även filma en intervju. Några enkla frågor som: Hur träffades ni? Varför gifter ni er? osv.
    Jag vill även spela in era löften eller ett personligt meddelande till varandra. Detta kommer ske enskilt så den andra kommer inte få höra förrän efter bröllopet. Både intervjun och de inspelade meddelandena kommer att klippas ihop in i filmen. Har ni också några speciell önskemål så tar vi det under träffen t.ex. om det är någon av gästerna som inte vill bli filmad.  

    I slutet av mitt arbete kommer jag ha en utställning( det ingår i mina kursmål). De som ska komma får jag själv bestämma. Det skulle även vara väldigt roligt ifall brudparet ville komma. 

    Självklart kommer ni att få all material från dagen och om ni även vill ha oredigerat material så får ni gärna det! Endast redigerat material kommer att visas på utställningen. Eftersom detta är ett gymnasiearbete tar jag inga kostnader. 

    Referenser till skola och lärare finns. 
     

  • Svar på tråden Jag filmar ditt bröllop gratis! (Skåne)
  • Susann­eS
    Äldre 20 Oct 19:28
    #1

    Hej.
    När ska du göra detta arbete? Vi ska inte gifta oss förrän i april, med det är kanske för sent? 

  • JulanB­ulan
    Äldre 23 Oct 12:28
    #2
    SusanneS skrev 2013-10-20 19:28:24 följande:
    Hej.
    När ska du göra detta arbete? Vi ska inte gifta oss förrän i april, med det är kanske för sent? 
    Hej, tyvärr jag mitt arbete var klart den 31 januari, men tack ändå! :)
  • jeli
    Äldre 23 Oct 19:56
    #3

    Hej! Vi ska gifta oss den 14 december i Kävlinge och undrar om erbjudandet fortfarande kvarstår, eller om du redan har fått "napp"? Vänliga hälsningar Jessica

  • Äldre 23 Oct 20:28
    #4

    Hej :D

    Vi gifter oss den 7 december i Kristianstad om det skulle vara intressant?

  • Aniara­4
    Äldre 7 Aug 20:16
    #6
     skrev 2015-08-07 14:50:59 följande:

    Hej !
    Ni kan ringa mig 
    Jag har jobbat mer än 20 år som fotograf
    jobbar också med video, design och lasergravyr.


    Fatta vinken nån gång - dina inlägg blir anmälda och borttagna hela tiden för att det inte är tillåtet att göra reklam här!

    Det mest trista är att även om ditt inlägg blir borttaget den här gången också (vilket det kommer att bli) så kommer nu en två år gammal inaktuell tråd att ligga kvar på förstasidan och lura folk att tro att den är ny, varpå någon kommer att bli intresserad och svara, någon annan kommer att påpeka att den är gammal, och vi blir alla frustrerade.

    Så lägg gärna av med att gräva upp gamla trådar genom att göra otillåten reklam i dem, tack!
  • Äldre 8 Aug 10:10
    #6

    Varför inte låsa tråden eftersom den inte är aktuell längre?

  • Aniara­4
    Äldre 9 Aug 18:30
    #7
    Jimmieboy skrev 2015-08-08 10:10:35 följande:

    Varför inte låsa tråden eftersom den inte är aktuell längre?


    Ja visst vore det jättebra om Bröllopstorget hade den funktionen.... Men vi har ju inte tjatat i SÅ många år om det här problemet, det händer säkert vilket decennium som helst nu.
Svar på tråden Jag filmar ditt bröllop gratis! (Skåne)