• Äldre 23 Sep 18:18
    3676 visningar
    2 svar
    2
    3676

    Har någon haft sitt bröllop/annan fest på Salsta slott, Gimo Herrgård eller Skokloster slott/wärdshus?

    Ja som frågan lyder..Glad


     


    Är det någon som har anordnat sitt bröllop (hela med vigsel och fest, eller bara festen), anordnat någon annan slags fest eller helt enkelt kanske varit gäst på bröllop/fest på


     


    Salsta slott?


     


    Gimo herrgård?


     


    Skokloster slott/wärdshus?


     


    I så fall skulle jag bli jätte glad om ni kunde dela med er av era erfarenheter då jag och min fästman funderar på att ha vårt bröllop på någon av de här anläggningarnaHjärta Vi har varit på bröllopsvisning på allihop, plus ytterligare några till men det är någon av de här tre det lutar åt.


     


    Så snälla har ni någon som helst erfarenhet av fester på de här anläggningarna så skulle jag bli oerhört tacksam om ni ville dela med er av dem!


     


    Tack på förhand!Skrattande

  • Svar på tråden Har någon haft sitt bröllop/annan fest på Salsta slott, Gimo Herrgård eller Skokloster slott/wärdshus?
  • Äldre 4 Oct 14:36
    #1

    Är det verkligen ingen som har någon som helst erfarenhet av dessa anläggningar?

  • Äldre 25 Mar 21:34
    #2

    Det finns en annan tråd om gimo, kolla i den! Har ingen erfarenhet av dem, mer än att jag vet att gimo inte är den bästa arbetsgivaren...

    Vilka andra har ni varit på visning på och varför fastnade ni för dessa tre? Har ni kollat på Lövstabruk?

Svar på tråden Har någon haft sitt bröllop/annan fest på Salsta slott, Gimo Herrgård eller Skokloster slott/wärdshus?