• Bride2­b
    Äldre 22 Sep 14:13
    3078 visningar
    8 svar
    8
    3078

    BILDER på våran förlovning tagen av Erika Gerdemark

    Hej allihopa!

    Här kommer en liten preview från våran "engagement session" tagen utan den underbara Erika Gerdemark som även kommer fotografera vårat bröllop. Jag älskar verkligen hennes bilder och redigering! Hoppas ni gillar :)

    Kram på Er!


  • Svar på tråden BILDER på våran förlovning tagen av Erika Gerdemark
  • Äldre 23 Sep 11:14
    #1

    Jätte vackert, vart är det fotat bron var ju riktigt fin  

  • Äldre 23 Sep 12:53
    #2

    Superfina bilder!

    Vi fotograferades också av fina Erika i början av augusti och hon är så duktig med redigeringen!
    Bilderna är utomjordigt vackra och färgerna är obeskrivliga.

  • Bride2­b
    Äldre 23 Sep 13:38
    #3
    weddinghelena skrev 2013-09-23 11:14:45 följande:
    Jätte vackert, vart är det fotat bron var ju riktigt fin  
    Tack :) Det är på skeppsholmen :) Vi kommer att ha ett stadsbröllop då vi älskar stockhom, så vi ville ta bilderna med stockholm i bakrunden. Kommer nog synas mer i de andra bilderna :) Detta var ju bara ett smakprov på bilderna som skall komma :)
  • Bride2­b
    Äldre 23 Sep 13:41
    #4
    Aziba89 skrev 2013-09-23 12:53:55 följande:

    Superfina bilder!

    Vi fotograferades också av fina Erika i början av augusti och hon är så duktig med redigeringen!
    Bilderna är utomjordigt vackra och färgerna är obeskrivliga.


    Åhhhh visst ÄR hon!!!! Jag är fullkomligt förtrollad utav både henne och hennes bilder! Resten utav bilderna får vi i slutet på denna vecka och vi LÄNGTAR IHJÄL!!! :D Asså kommer bli så grymt att bli plåtat av henne på bröllopsdagen! Glad Bilderna kommer ju att bli sjukt vackra!
  • Äldre 23 Sep 14:13
    #5
    Bride2b skrev 2013-09-23 13:41:57 följande:
    Åhhhh visst ÄR hon!!!! Jag är fullkomligt förtrollad utav både henne och hennes bilder! Resten utav bilderna får vi i slutet på denna vecka och vi LÄNGTAR IHJÄL!!! :D Asså kommer bli så grymt att bli plåtat av henne på bröllopsdagen! Glad Bilderna kommer ju att bli sjukt vackra!

    Vi fick våra bilder för två veckor sedan men jösses vad fina de var'! Trots att bilderna var tagna i ett gråmulet göteborg vid palmhuset på trädgårdsföreningen, trollade hon fram medelhavsfärger.

    Nu gifter vi inte oss förrän 2015 men så skönt att ha träffat henne och fått ta dessa bilder så man vet vad man får och även att man blir så vacker på bilderna att det är värt pengarna

     

  • Äldre 23 Sep 14:41
    #6
    Bride2b skrev 2013-09-23 13:38:08 följande:
    Tack :) Det är på skeppsholmen :) Vi kommer att ha ett stadsbröllop då vi älskar stockhom, så vi ville ta bilderna med stockholm i bakrunden. Kommer nog synas mer i de andra bilderna :) Detta var ju bara ett smakprov på bilderna som skall komma :)
    När du skriver det så ser jag ju det, bara att bron var så tom på folk på bilden att när jag själv gått där inte sett det så pga av alla människor ivägen
  • Brud20­12
    Äldre 4 Jan 14:50
    #7

    JA, hon tar underbara bilder! Tyvärr var hon uppbokad när jag ville boka till vårt brölops så vi fick ta 2brides (Isabell och Sabina).  Vilket nedköp! Ångrar oss idag då de har varit väldigt otrevliga och giriga, Så anlita INTE dom!

  • Lindap­auline
    Äldre 8 Jan 21:05
    #8
    Bride2b skrev 2013-09-22 14:13:37 följande:
    Hej allihopa!

    Här kommer en liten preview från våran "engagement session" tagen utan den underbara Erika Gerdemark som även kommer fotografera vårat bröllop. Jag älskar verkligen hennes bilder och redigering! Hoppas ni gillar :)

    Kram på Er!


    Hon är så oerhört begåvad! Jag är sååå avundsjuk !!
Svar på tråden BILDER på våran förlovning tagen av Erika Gerdemark