• iQbee

Hjälp! Sömmerska, sy upp i Stockholm??

Har varit i sååååå många bröllopsbutiker men hittar inget som är så som jag vill ha och jag har inte lust att ge en massa pengar för något som inte motsvarar det jag letar efter så min fråga är

Vet ni någon bra sömmerska/ Skräddare i Stockholm???

Har ni bilder så ladda gärna upp... gifter mig i Juni nästa år och jag vet inte vad jag ska ha på mig... :/

• Svar på tråden Hjälp! Sömmerska, sy upp i Stockholm??
  • Tenshi
    karamell skrev 2013-09-23 08:15:28 följande:
    Bridehouse.se

Hon sydde in min klänning som var för stor, men hon ser även upp från grund, jätteduktig tjej! Det ligger i Solna. 
    Hur mycket tog hon för att sy in din klänning och vad ligger hennes priser på ungefär? Jag har köpt min klänning men den behöver tvättas, strykas och lagas på en del ställen.
  • Emelie87

Jag har beställt min klänning från www.matildasfest.com. Har butik i Sundbyberg där man kan få se alla tyger och så tar hon de mått som behövs. Beroende på hur mycket tyg som behövs och hur svår klänning mellan 3000-5500:-, men maila eller ring och boka tid för att få bättre prisuppgift =P Jag ger 5200:- för min, då ingår resegarderob, underkjol och alla evt ändringar. Tror inte att hon syr klänningen själv dock utan beställer från Kina.

• Emelie87

Jag beställde balklänning från Matildas fest förra året, och har vänner som beställt brudklänningar. Vi är alla nöjda =) Kan maila bilder på klänningen som jag beställde och resultatet om du skickar pm med mailadress!

Svar på tråden Hjälp! Sömmerska, sy upp i Stockholm??