• BrudiHalland

Klänning!

Hej! Jag har hittat en helt underbar klänning på två olika hemsidor. Ju mer jag har kollat på de olika hemsidorna har jag upptäckt att det verkar som att det är bluffsidor. Är det någon här som har handlat av jenjenhouse.se eller dressfirst? Hoppas verkligen att någon kan ge mig svar! Om inte är det nån som har sett denna klänningen någon annanstans?

• Svar på tråden Klänning!
  • BrudiHalland

Om du går in på min profil så ser du bilden där! Är ny här så har inte riktigt kommit på hur man gör ;)

• Trattkantarellen

Det finns flera trådar här där folk har beställt från jenjenhouse och blivit mkt nöjda.

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Visa DIN brudklänning! :D

de här 3 trådarna pratar mkt om s.k.kinaklänningar. jenjenhouse.co och även ett par andra sidor.
    Om du letar lite så borde du hitta de här 3 rätt snabbt, de är aktiva trådar.
    Jag ska själv köpa klänning från jenjenhouse efter att ha varit skeptisk innan, men ffa i den 2a tråden lägger folk upp bilden från hemsidan och sen bild på sig själva i klänningen, och det stämmer väldigt bra! De flesta får justera något litet hos sömmerska, typ sy in lite el dyl, men inga större avvikelser. 
  • 20140222

Jag beställde från jenJen hause. Det fungerade fint. Fick dock en dyr tullavgift sen.
    Sen får klänningen justeras lite hos sömmerska.Glad

• BrudiHalland

Tack för era svar! Känner mig lite klokare nu. Hur dyr tullavgift fick du? Stämde färgen överens med bild? Eller var det några andra avvikelser?

Svar på tråden Klänning!