Trunkshow (?)
Hej alla. Vi ska gifta oss nästa år och jag har börjat letar klänning nu! SpännandeEn butiken i närheten av mig ska har en Trunkshow... Nån som vet vad detta är? Aldrig hört talas om men det låter spännande...
Hej alla. Vi ska gifta oss nästa år och jag har börjat letar klänning nu! SpännandeEn butiken i närheten av mig ska har en Trunkshow... Nån som vet vad detta är? Aldrig hört talas om men det låter spännande...
Hej. Grattis!Har oxå läst om det. (jag som köpte klänningen där, vi träffades på ett annat tråd oxå)De ska få hem designer av Jarice som i sin tur tar med sig många fler klänningar av deras sortiment än vad butiken håller i vanlig fall.Hade inte jag redan hittat min klänning hade jag absolut åkt dit!Finns säkert mer info på www.dwljungby.seLycka till med klänning jakten
Nån annan som ska dit?Låter spännande. Man vill ju helst har en klänning ingen annan har . (Och gratis korsett på köpet låter inte fel heller) Kollade lite på deras hemsidan och det ser jättefint ut. Kanske bokar in mig på brudpaketet i hotellet och har tjejkväll med tärnorna efteråt
Jag vill oxå har en exklusiv klänning! Kanske oxå ska boka tid. Har hört om butiken i Ljungby av en kompis som köpte klänning där och var supernöjd. Vadå brudpaket på hotell? Komer från Tyresö..
Man kan boka en natt på stadshotellet i Ljungby om man har haft en provningstid i butiken. Mat, champagne och rum. Men kolla på nätet så får du reda på priset och vad paketet innehåller: www.dwljungby.seJag bor ju inte så långt ifrån men tycker det kan vara en trevlig avslutning. Men för dig kan det vara en perfekt lösning
Det var värt besöket kan jag bara säga!
Nu har jag bokat en provningstid till den här Trunkshow. Trodde det kostade pengar men var faktisk gratis Super sugen!!!
Ringde butiken igår och fick då veta att Jarice oxå kommer har specialpris på några klänningar för typ 6000 kr...kan vara värt att veta ni som oxå söker..
ooo wow kan jag bara säga.... Massor med klänningar även från 4000 kr uppåt. OCH JAG HITTADE MIN!!! Åk dit ni som också söker. De har den här Trunkshowen även imrn