• Lavelii

    Spahotell Sthlm

    Hej!
    Är det någon som har bra tips på spahotell i sthlm eller iaf hotell med relaxavdelning med pool? Gärna så centralt som möjligt.

    Det får dessutom gärna vara lite lyxigare med sviter
    Vi åker inte iväg på smekmånad direkt efter bröllopet så vi tänkte ta några dagar på hotell ist.

    Har kollat:
    -Grand Hotell (känns aningen för dyrt om man nu inte vill ha ett standardrum).
    -Sheraton (men de har ingen relaxavd, om jag inte missat något?),
    -Radisson Blu Royal Viking (har bott där tidigare, bra frukost och mysig relax. Men får en känsla av att det inte hänt så mycket med hotellet de senaste 10 åren...och att sviterna inte är något att hänga i julgranen?? Någon som bott där på senare tid?).
    -Elite Marina Tower (ska ha relax avd om jag inte minns fel, men ligger lite utanför city eller har jag fel?).

    Sen står det still...

    Vad har ni för tips?

  • Svar på tråden Spahotell Sthlm
  • Tessa

    Clarion Sign har ju Selma City Spa. www.selmacityspa.se/ och rummen är superfina och deras American Table restaurang är sååå bra!

    Clarion Hotel Stockholm vid Skanstull på Södermalm har ett spa som heter Elements Spa. Överlag ett bra hotell, fina rum men kanske inte lika top notch som Sign. Och så ligger det ju inte i City, men i alla fall inom tullarna Flört

    En bubblare är Yasuragi Hasseludden. www.yasuragi.se/ Hört gott om deras spa i alla fall. Inte varit där själv. Är dock inte i stan...


    Herrgårdsbröllop 1 Augusti 2015. Old Hollywood goes Countryside.
Svar på tråden Spahotell Sthlm