• Äldre 3 Sep 16:07
    3711 visningar
    6 svar
    6
    3711

    Gimo Herrgård

    Hej Finns det någon som har erfarenhet av Gimo herrgård? Hur är maten? Servicen?Någon som har varit där de senaste åren?Tack på förhand   

  • Svar på tråden Gimo Herrgård
  • Loklin­t12
    Äldre 4 Sep 11:47
    #1

    Jag gifte mig i november förra året i Skäfthammars kyrka och hade middag och fest i Gimo Herrgård. Vi hyrde den lilla herrgården som ligger vid sidan om den stora (vi hade 50 gäster). Jag har inget att anmärka på varken när det gäller service, mat eller personal. Jag kan varmt rekomendera Gimo Herrgård!

  • Äldre 4 Sep 14:12
    #2

    Jag och min man har varit på Gimo två gånger. Köpte något "romantiskt-paket" båda gångerna med middag, bubbel och fint rum. Vi har varit supernöjda båda gångerna. Trevlig personal, god mat och fantastisk omgivning att strosa runt i. 

  • Äldre 4 Sep 15:24
    #3

    Jag var där på en weekend men blev tyvärr väldigt besviken på både mat och service men förhoppningsvis anstränger de sig mer vid bröllop.

  • Ylv1
    Äldre 5 Sep 12:40
    #4

    Vi var där förra veckan och det var underbart! Vi var supernöjda med allt och det väldigt vackert och romantiskt! 

  • Äldre 6 Sep 19:56
    #5

    Vi va där för två år sedan på en romantisk weekend, verkligen fantastisk mat och supertrevlig personal! Ligger ju även himla fint!:)

  • caj stenst­rm
    Äldre 9 Jan 12:21
    #6

    Underbart vackert !

Svar på tråden Gimo Herrgård