• stealm­ystyle
    Äldre 31 Aug 16:50
    3296 visningar
    13 svar
    13
    3296

    Någon som har efterenhet av Karin Fröderberg?

    Hon ska egentligen sminka mig på lördag, men har sedan ett par veckor tillbaka slutat svara på mina mail, så nu har jag lite lätt panik. Någon som haft kontakt med henne tidigare eller använt henne?

  • Svar på tråden Någon som har efterenhet av Karin Fröderberg?
  • Äldre 3 Sep 07:46
    #1

    Hej! Det låter ju helt galet att hon inte svarar, har du testat att ringa eller har ni bara haft mailkontakt? har ni gjort en provsminkning och har du betalt? jag vet att hon har en blogg. googla hennes namn och se om du får fram mer. Hör av dig annars så ska jag se om jag kan hjälpa dig på något annat sätt. 

  • Äldre 3 Sep 07:55
    #2

    Har samma problem fast med en annan MuA...

  • Äldre 3 Sep 08:00
    #3
    Koyal skrev 2013-09-03 07:55:22 följande:
    Har samma problem fast med en annan MuA...

    Är det också i jönköping?

    vad är det med folk? har man ett jobb som vi så hör det till att man svarar, även om det är ett "jag kan inte".  
  • stealm­ystyle
    Äldre 3 Sep 21:04
    #4
    ninasjoholm skrev 2013-09-03 07:46:07 följande:
    Hej! Det låter ju helt galet att hon inte svarar, har du testat att ringa eller har ni bara haft mailkontakt? har ni gjort en provsminkning och har du betalt? jag vet att hon har en blogg. googla hennes namn och se om du får fram mer. Hör av dig annars så ska jag se om jag kan hjälpa dig på något annat sätt. 
    Vi har bara haft mailkontakt och jag har inte betalat henne. Då jag inte bor i Jönköping så blir det ingen provsminkning, tror hon istället lade på lite tid på själva bröllopsdagen. Har redan kollat hennes blogg, det var så jag bestämde mig för henne. Men tycker såklart att hon får höra av sig om att hon fått förhinder eller vad nu anledningen kan vara till att hon inte svarar. Hon ställer ju till en hel del problem. Jag skulle egentligen göra en fransförlägning, men hon sa att hon kunde använda trebensfransar så då struntade ju jag i att göra förlägningen och nu står jag kanske utan både fransförlängning och trebensfransar. Vågar inte heller försöka kolla runt om någon har tid att göra fransar på mig om det skulle vara så att hon dyker upp då jag inte har råd att både betala en fransförlängning och en sminkning. 

    17 augusti var senaste gången hon svarade på mail. Vi diskuterade betalning och hon sa att jag skulle få kvitto när vi träffades, men jag ville ha ett kvitto tidigare om jag skulle betala henne tidigare. Då svarade hon att hon kunde skicka ett per post, men jag tyckte att hon kunde maila mig ett kvitto. Vill ju ha det på lika villkor. Vill inte betala och inte fått kvittot och sen att hon inte dyker upp (även om jag nu antog att hon var proffsig och inte skulle lura mig). Sedan dess har hon inte svarat. Jag har även mailat igen för en vecka sedan utan svar. 
  • Äldre 4 Sep 09:20
    #5
    stealmystyle skrev 2013-09-03 21:04:01 följande:
    Vi har bara haft mailkontakt och jag har inte betalat henne. Då jag inte bor i Jönköping så blir det ingen provsminkning, tror hon istället lade på lite tid på själva bröllopsdagen. Har redan kollat hennes blogg, det var så jag bestämde mig för henne. Men tycker såklart att hon får höra av sig om att hon fått förhinder eller vad nu anledningen kan vara till att hon inte svarar. Hon ställer ju till en hel del problem. Jag skulle egentligen göra en fransförlägning, men hon sa att hon kunde använda trebensfransar så då struntade ju jag i att göra förlägningen och nu står jag kanske utan både fransförlängning och trebensfransar. Vågar inte heller försöka kolla runt om någon har tid att göra fransar på mig om det skulle vara så att hon dyker upp då jag inte har råd att både betala en fransförlängning och en sminkning. 

    17 augusti var senaste gången hon svarade på mail. Vi diskuterade betalning och hon sa att jag skulle få kvitto när vi träffades, men jag ville ha ett kvitto tidigare om jag skulle betala henne tidigare. Då svarade hon att hon kunde skicka ett per post, men jag tyckte att hon kunde maila mig ett kvitto. Vill ju ha det på lika villkor. Vill inte betala och inte fått kvittot och sen att hon inte dyker upp (även om jag nu antog att hon var proffsig och inte skulle lura mig). Sedan dess har hon inte svarat. Jag har även mailat igen för en vecka sedan utan svar. 
    Detta låter ju helt galet!
    Jag får ju inte skriva något här men hitta mitt nummer och ring mig så ser vi om jag kan hjälpa dig. om inte jag kan så har jag många vänner som också, precis som jag, jobbar både med fransförlängning och brudmakeup. du ska inte behöva gå runt och vara orolig och nervös inför din stora dag! 
  • stealm­ystyle
    Äldre 6 Sep 08:00
    #6
    ninasjoholm skrev 2013-09-04 09:20:26 följande:
    Detta låter ju helt galet!
    Jag får ju inte skriva något här men hitta mitt nummer och ring mig så ser vi om jag kan hjälpa dig. om inte jag kan så har jag många vänner som också, precis som jag, jobbar både med fransförlängning och brudmakeup. du ska inte behöva gå runt och vara orolig och nervös inför din stora dag! 
    Ja, helt galet! Jag har löst fransförlängning och sminkningen kan jag göra själv. Men tack så jättemycket för att du försökt att hjälpa.
     
    Min tärna har försökt att ringa henne igår, men hon svarade inte.Hon skickade ett sms till henne utan att nämna mitt namn, men inte heller då fick hon svar. Kanske har hänt något? Ingen proffissionell människa bär ju beter sig ju såhär. 
  • Äldre 6 Sep 14:41
    #7

    Vad skönt att det löser sig iaf!!! Nej det verkar jättekonstigt, jag känner inte henne personligen, vet bara vem hon är, så jag vet tyvärr inte vad som har hänt eller om hon brukar göra så. får hoppas att hon hör av sig med en förklaring snart iaf.. det är det minsta man kan göra. lycka till imorgon!!

  • Äldre 9 Sep 21:03
    #8

    Hur gick det för dig? Hoppas att du fick en helt underbar bröllopsdag! :) Ni hade ju fantastiskt väder!

  • stealm­ystyle
    Äldre 12 Sep 20:18
    #9
    pnufs skrev 2013-09-09 21:03:59 följande:
    Hur gick det för dig? Hoppas att du fick en helt underbar bröllopsdag! :) Ni hade ju fantastiskt väder!
    Det gick bra. Karin dök dock inte upp och har fortfarande inte hört av sig...
  • Äldre 15 Sep 11:58
    #10

    Fruktansvärt dåligt!

  • Äldre 15 Sep 12:29
    #11

    usch vilken dålig stil, hoppas att du får en förklaring så småningom iaf..

  • Monaha­nna
    Äldre 4 Jan 22:49
    #12

    Hej! Jag har fått anlitat Karin vid flertalet tillfällen, bla mitt eget bröllop. Det fanns säkert någon anledning till att er kontakt bröts. Tråkigt att det blev så. Men jag skulle iaf rekomendera henne till alla. En trevligare, duktigare och mer proffesionell makeupartist och hårstylist har jag aldrig träffat.

    Hoppas din bröllopsdag blev riktigt bra iaf.  

  • evaeva­j
    Äldre 11 Feb 20:42
    #13

    Karin hjälpte mig vid min möhippa och till mitt bröllop i höstas där hon sminkade och fixade håret både på mig och min tärna. Och jag blev så himla nöjd. Allt jag drömt om och lite till!

    Hon kom med väldigt bra ideér till håret och färgerna på min makeup, sånt som jag aldrig kunnat komma på själv. Jag får säga som Monahanna här ovan, tråkigt att er kontakt bröts, men jag skulle också rekomendera Karin till alla! GladSynd att man ska behöva skriva ett inlägg på nätet om det dock. Det blir verkligen att smutskasta någon. Ett mynt har alltid två sidor, så säkert denna incident också. 

Svar på tråden Någon som har efterenhet av Karin Fröderberg?