• Äldre 18 Aug 18:49
    1862 visningar
    5 svar
    5
    1862

    Tärnan fyller 30!

    Hej,
    Detta kanske är liiite OT men jag har fått så bra svar från er tjejer innan gällande olika saker så jag vet faktiskt inte vem jag annars skulle fråga :)

    Min tärna (och bästa vän) fyller 30 näsa vecka och jag vill göra något för att visa henne den uppskattning hon förtjänar! Hon ska inte ha någon stor fest utan har bjudit hem ca 20 personer till sig själv och bjuder på lite lätt tilltugg. Tror hennes föräldrar gör en film med bilder från när hon var liten så det vill jag inte "ta ifrån dem". Är det någon som har någon kul idé på vad man kan göra? Jag tänkte göra det tillsammans med min man (åh underbart att kunna säga det nu!) och att skriva en sång och framföra bara vi två känns kanske lite konstigt.... 

    Alla förslag är välkomna!

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Tärnan fyller 30!
  • Äldre 18 Aug 18:55
    #1

    Mycket beror ju på vilken budget du har för gåvan och om du tänker dig mer en sak eller upplevelse/överraskning Glad

  • Äldre 18 Aug 19:19
    #2

    Jag tänkte mig mer en sak/lek/upplevelse att göra på kvällen

  • Äldre 18 Aug 19:27
    #3

    Ok bra att vara extra tydlig, annars kommer du få sjuttioelva tips om vad man kan köpa eller "tillverka" Flört

    Du kan kanske sätta ihop ett "gissa-händelsen-test" till henne i form av små kluriga beskrivningar eller saker som ska påminna om en specifik händelse i ert gemensamma liv? Det kan leda till många skratt om det görs på ett bra sätt Glad

  • Äldre 18 Aug 19:48
    #4

    Ohh bra idé chicita! Ska spåna lite på det! Tack! Fler förslag?

  • Äldre 21 Aug 12:56
    #5

    Nån annan som varit med om någon kul överraskning på ett födelsdagskalas/bröllop/kick-off?

Svar på tråden Tärnan fyller 30!