• Alex

Lokal för 15 personer i Stockholm. Hjälp! :)

Hej!
    Jag behöver verkligen hjälp att hitta lokal. Alla tips är välkomna!

Vi ska ha ett litet bröllop med ca 15 personer i Stockholm. Jag vill helst hitta en lokal där jag kan bestämma cateringföretag och egen dricka men börjar inse att jag måste kanske kompromissa.

Helst ska lokalen vara mysig och tanken är att det blir ett vinterbröllop så inte för kallt.

/Alex

• Svar på tråden Lokal för 15 personer i Stockholm. Hjälp! :)
  • Alyllyra

Har du kollat bokalokal.se? Jag brukar alltid söka där först för att få tips (klicka på "sök festlokal"). Då kan man också fylla i om man vill ha egen mat/dryck etc.

Många av de stora lokalerna har ju också mindre rum som man kan hyra om man vill vara ett mindre sällskap. Har du någon preferens på var i Stockholmsområdet?

• Alex

Jag har inte kollat med bokalokal.se men många andra tjänster. Ska testa dom också  Glad
    Lokalen kan ligga var som helst i Stockholmsområdet och jag kan egentligen tänka mig allt mellan vinkällare till båthus till under jord till väldigt högt upp.

• Alyllyra

Kan tänka mig att många resturanger har mysiga lokaler, men då kan du ju förmodligen varken ta med egen mat eller dryck...
    Har du någon speciell cateringfirma i åtanke? För ibland kan ju de själva rekommendera en lokal som de kanske har något samarbete med eller bara har varit i förut.

• Alex

Jag har fastnat för Matboden i Alvik men deras festlokal kräver minst 35 personer :(

Svar på tråden Lokal för 15 personer i Stockholm. Hjälp! :)