• 20140222

    Brudsminkning och uppsättning i Göteborg sökes?

    Jag och min blivande gick in på olika hårsalonger i Göteborg. Och INGEN! förutom EN! hade brudsminkning och håruppsättning för brud/bröllop. Det tycker jag är dåligt i en så stor stad som Göteborg. Känns som att det INTE finns något i denna stad! Jag trodde det skulle finnas överallt. Blev så ledsen! Det enda vi hittade var på Skönhetsfabriken: www.skonhetsfabriken.se/vart-utbud/salong/brollopJag kan inget om sådant här, och undrar om det är bra priser eller inte. SNÄLLA hjälp oss! Det är både för mig och min blivande som vill bli "fixade" till våran dag. Var finns det för andra ställen där man kan bli sminkad och få håret fixat till bröllopet, samt få rakning & stayling till min bilvande.TACK för all hjälp!  

  • Svar på tråden Brudsminkning och uppsättning i Göteborg sökes?
  • 20140222

    Jag hade fel webbläsare förut. Bytte och gör om inlägget, hoppas det går att läsa nu.

    Jag och min blivande gick in på olika hårsalonger i Göteborg.
    Och INGEN! förutom EN! hade brudsminkning och håruppsättning för brud/bröllop.
    Det tycker jag är dåligt i en så stor stad som Göteborg.
    Känns som att det INTE finns något i denna stad! Jag trodde det skulle finnas överallt. Blev så ledsen!
    Det enda vi hittade var på Skönhetsfabriken: www.skonhetsfabriken.se/vart-utbud/salong/bro... 
    Kan inget om sådant här, och undrar om det är bra priser eller inte. SNÄLLA hjälp oss!
    Det är både för mig och min blivande som vill bli "fixade" till våran dag.
    Var finns det för andra ställen där man kan bli sminkad och få håret fixat till bröllopet,
    samt få rakning & stayling till min bilvande.
    TACK för all hjälp!  

  • ETNovember

    Jag funderar på samma sak. Har dock inte kollat runt. Men borde inte någon sminkbutik som make up store kunna fixa smink? Men då får man ju fixa sitt hår på annat ställe.

  • HannaLS
    20140222 skrev 2013-08-10 15:27:32 följande:
    Jag och min blivande gick in på olika hårsalonger i Göteborg. Och INGEN! förutom EN! hade brudsminkning och håruppsättning för brud/bröllop. Det tycker jag är dåligt i en så stor stad som Göteborg. Känns som att det INTE finns något i denna stad! Jag trodde det skulle finnas överallt. Blev så ledsen! Det enda vi hittade var på Skönhetsfabriken: www.skonhetsfabriken.se/vart-utbud/salong/bro... kan inget om sådant här, och undrar om det är bra priser eller inte. SNÄLLA hjälp oss! Det är både för mig och min blivande som vill bli "fixade" till våran dag. Var finns det för andra ställen där man kan bli sminkad och få håret fixat till bröllopet, samt få rakning & stayling till min bilvande.TACK för all hjälp!  
    Vad jobbigt! Jag vet många som har anlitat en privat artist istället. Finns jättemånga som är duktiga och jobbar extra med bröllopsmakeuper. Du kan hitta riktigt duktiga artister här www.minmakeupartist.se.
    Min kompis la upp ett uppdrag där och fick svar direkt från artisterna (man kan dessutom kolla portfolios och se vad  man gillar bäst) Eller söka på bröllop i deras galleri och välja den make man gillar bäst:)

    Lycka till!
  • stephelf

    Evelina andersson är den jag brukar rekommendera, hon är en fantastisk makeup artist och gör hår med. Hon arbetade tidigare på skönhetsfabriken : ) 

    (en FD kollega till mig.)  

  • Sjörå

    Jag gjorde hår hos Carolina på Hårspa i Göteborg när jag gifte mig i lördags. Ligger i Långedrag. Blev supernöjd med frisyren. Make-up gjorde Marie Farah som kom till Hårspa när håruppsättningen var färdig, så jag slapp förflytta mig. Även make-upen blev superfin. Kan varmt rekomendera dessa två tjejer. 

  • 20140222

    Så synd, men jag har ej facebook. Men jag kanske kan googla på henne. Tack för tipset.

Svar på tråden Brudsminkning och uppsättning i Göteborg sökes?