• lovisas

    Hårsmycken - hjälp!!!

    Jag hade beställt ett hårsmycke som kom nu i veckan, typ tio dar innan bröllopet, men de har skickat FEL FÄRG! Den va vit istället för ivory. Så nu skulle jag bli grymt tacksam för tips på ställen i Stockholm (och förorter) där de säljer hårsmycken.

    Tack snälla!!!

  • Svar på tråden Hårsmycken - hjälp!!!
  • Alyllyra

    Tror du att det kommer synas att det är vit istället för ivory? Jag menar, är det jätteuppenbert att den clashar med klänningen eller kan du komma undan med det? Fråga någon utomstående om de skulle tänka på det, annars skulle du ju kunna använda den som du faktiskt har.

    Sen har jag inte jättekoll på hårsmycke-försäljare, men jag antar att flera av brudbutikerna skulle kunna ha... Hoppas att någon annan kan komma med bra tips här! 

  • Elena1

    Lilly på Birger Jarlsgatan hade en del hårsmycken, jag antar att de andra brudbutikerna har det med.

  • stormhelen

    Det enda jag kan komma på är alla brudbutikerna. De har ju lite gran. Sedan har ju Accent, glitter och Åhlens lite hårsmycken... Kommer inte på några andra ställen.

  • yavanna81

    Har du provat att höra av dig till försäljaren? 10 dagar känns ju som man hinner skicka det mesta till de flesta delarna av världen om man vill. Förutsatt att de har saker i lager då. Har de gjort fel borde de ju ändå skicka nytt el ge pengarna tillbaka.

  • paisley

    Åh, absolut finaste hårsmyckena finns på Parant Parant! Handgjorda helt fantastiska hårband, diadem, hårnålar... Man kan beställa eller så finns de att titta på hos House of Egoista på Söder. Kanske inte de allra billigaste, men om man är ute efter något lite extra så!

    http://www.parantparant.se/se 

Svar på tråden Hårsmycken - hjälp!!!