• Äldre 6 Aug 20:50
    4586 visningar
    22 svar
    22
    4586

    Vår bröllopsdag...BILDBOMB! :)

    Den 29 juni 2013 var det äntligen dags för oss att bli man och fru! En helt underbar dag fylld med massa skratt, glädje, pirr i magen, glädjetårar och KÄRLEK i överflöd! Hjärta

    Dagen började tidigt för mig och mina vänner. Kl 8.00 hos frissan och styra iodrning håret



    Sen var det dags för sminkning hemma hos mig....


    Sen var det lunch med mina vänner, syster och bror. Min bror var även dagens fotograf :) Fick inet i mig särskilt mycket lunch för nu var jag PIRRIG :)



    FOTOGRAFERING på Djäkneberget!!











    Limousinefärd till vigseln!! Nu är det nära o det pirrar bra i våra magar :)



    VIGSEL!! Vi hade en borgerlig vigseln i bygdegården där vi senare även hade festen!

    Min yngsta systerson skulle strö ut rosblad o han tog uppgiften på högsta allvar o la ut ETT blad i taget i en lång fin rad... plutten då :)


    Vi går in till musiken "Marry me" av Train som sjungs av vår vän...såå vackert!



    Min fina bukett med rosa rosor o rosa nejlikor!


    Min fina systerson var ringbärare!


    Min kära syster läste en sån fin dikt- tårarna föll!



    RINGVÄXLING!!


    Vår vigselförrättaren kommentar efter han förklarat oss man och fru: "Vill ni pussas nu eller sen?" HAHA!
    NU såklart! ;)



    NYGIFTA! Och möts av släkt o vänner och ett hav att såpbubblor o gratulationer och hurra-rop :)



    Jag med mina fina vänner o värdinnor för dagen


    Vi minglade i trädgården utanför bygdegården...drack bubbel, snittar o jordgubbar...pratade, kramades och skrattade. Sen var det dags att sätta sig till bords.

    Lite bilder på dukningen....





    Vi hade buffé och maten var supergod och under middagen så var det många fina och känslosamma tal och roliga tal och allsång och annat tok...Underbart!


    Dags för tårtan! Supergod tårta som min kära mamma bakat :)





    Första dansen till "I wanna grow old with you"- Westlife


    Sen drog festen igång och den inleddes av fågeldansen...haha :)


    En helt underbar dag från början till slut! Så mycket kärlek och glädje och jag är så otroligt glad och stolt att vara fru till världens finaste man! Min stora kärlek som jag älskar av hela mitt hjärta Hjärta
  • Svar på tråden Vår bröllopsdag...BILDBOMB! :)
  • Äldre 6 Aug 20:55
    #1

    Vilka underbara bilder så mycket kärlek och lycka. Ni var helt underbar båda två. Stort grattis.

  • CJ5
    Äldre 6 Aug 20:59
    #2

    Väldigt fina bilder och ett stort GRATTIS!!!

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 6 Aug 21:08
    #3

    Såååå fint :)

  • MissFa­nnie
    Äldre 6 Aug 21:28
    #4

    GRATTIS! :D Så himla fina ni är tillsammans och tack för att du delade med mig!:) satt med ett leende på läpparna genom alla bilder! Kärlek!

  • Äldre 6 Aug 21:41
    #5

    Vilken fantastisk dag ni ser ut att haft! Er lycka strålar ut genom bilderna :) 
    Stort GRATTIS!  

  • Äldre 7 Aug 08:24
    #6

    STORT GRATTIS!!!!!!!!! Ni ser ut att ha haft en helt magisk dag!
    Bröllopet var jättefint, allt helt i min stil!
    Klänningen, buketten, frisyren, snyggt att din man hade vit kravatt, och sååå sött av sin systersson att lägga ut rosenbladen i en rad :)

    Jättebra bilder också! Ni ser genuint lyckliga ut :) Igen! Grattis! :)

  • Äldre 7 Aug 09:34
    #7

    Vilka fantastiska bilder! Stort grattis! :)


  • amerik­a
    Äldre 7 Aug 10:11
    #8

    Vilka härliga bilder, det fullkomligen strålar av lycka!! Tack för att du delar med dig!!

  • Äldre 7 Aug 10:27
    #9

    WOW, vad fint! Jag blev allt lite tårögd här på kontoret. Glad Grattis!

  • stormh­elen
    Äldre 7 Aug 12:44
    #10

    Först, GRATTIS till er båda.


    För det andra, WOW, vilka fantastiskt fina bilder. Va härligt att du ville dela med dei av dem till oss här på BT.


    Det är SÅ roligt att få se! Skrattande


     


    Ni ser ut att ha haft en fantastisk dag och man ser verkligen kärleken mellan dig och din man och hur roligt ni haft.

Svar på tråden Vår bröllopsdag...BILDBOMB! :)