• adina m

    Kan man skicka ut dessa handgjorda kort?

    Hej,

     Jag undrar om jag kan skicka ut dessa kort eller är de för B-iga?? Temat för bröllopet är gammelrosa/silver ( De riktiga korten kommer då ha silver istället för den gula färgen som är på bilden.). Det kommer även stå utskrivet "Wedding" på den undre etiketten.

     Så Vad tycker ni? OK? 


  • Svar på tråden Kan man skicka ut dessa handgjorda kort?
  • Beccanli

    Hej.
    Jag tycker att dina kort är jättefina.Sen är det väldigt kul att gästerna får egengjorda kort:).Vi fick det på senaste bröllopet vi var på.(vi kommer dock att beställa)vi är inte så pyssliga av oss.;)

  • adina m

    Ja men jag tycker också att det vore kul att de är handgjorda och precis så som jag vill ha det!

    Jag är inte heller särskilt pysslig av mig, men så tittar man runt här på BT och får en inspirations bomb utan dess like och får för sig att göra saker själv minsann! :P

  • lellekajza

    adina m skrev 2013-07-29 18:35:30 följande:Hej, Jag undrar om jag kan skicka ut dessa kort eller är de för B-iga?? Temat för bröllopet är gammelrosa/silver ( De riktiga korten kommer då ha silver istället för den gula färgen som är på bilden.). Det kommer även stå utskrivet "Wedding" på den undre etiketten. Så Vad tycker ni? OK? 


    Klart du kan sända ut dom där super fina
  • Beccanli
    adina m skrev 2013-07-29 18:45:40 följande:
    Ja men jag tycker också att det vore kul att de är handgjorda och precis så som jag vill ha det!

    Jag är inte heller särskilt pysslig av mig, men så tittar man runt här på BT och får en inspirations bomb utan dess like och får för sig att göra saker själv minsann! :P
    Ja det har du helt rätt i,här på BT kan man verkligen få ideer.:)
Svar på tråden Kan man skicka ut dessa handgjorda kort?