• Sskbrud

Långärmad bröllopsklänning

Hej alla ni som sitter inne med massa bra tips! Letar och letar efter en Långärmad brudklänning. Gärna lite spets på armarna. Har dock hittat en fin klänning (baraxlad) Har funderingar Om man skulle kunna sy på ärmar?? Skickar med bild. en duktig sömemrska borde väl klara de med bra mått? Vore så tacksam Om någon kunde svara på detta! Andra tips mottages tacksamt Om just långärmad brudklänning också! Med vänlig hälsning, blivande vinter brud

• Svar på tråden Långärmad bröllopsklänning
  • Sskbrud

Försökte lägga upp bilden på klänningen jag hittat här men kom inte På hur jag gör riktigt?!

• Anniina

kan du inte bara klicka på ladda upp bild och sen välja den bild du ska ha? men då måste du ha sparat bilden på datorn. Såg på en annan tråd att dindromklanning.se finns, och de syr upp klänning efter dina önskemål för några tusenlappar. Jag blev själv sugen att köpa därifrån, för jag vill också ha ärm, och det är omöjligt att hitta så som jag vill ha det.

• Sskbrud

Har varit i kontakt med din deömklänning. De verkade Seriöst och bra. 4500 kr uppsys efter egna mått, blir du inte nöjd så har man full Ångerrätt även på uppsydd efter egna mått. Tel nr till Amelia: 0735-455367:) skulle va kul att höra Med någon som handlat av henne?

Svar på tråden Långärmad bröllopsklänning