• malli716

    Efterlyser hårinspirationsbilder

    Hej alla underbara BT:are. Nu börjar det närma vår stora dag och jag ska nästa vecka till frisören för provuppsättning. Mitt problem är dock att jag vet ungefär hur jag vill ha mitt hår men vill gärna ha med mig en insperationsbild till frisören. Jag önskar alltså åter igen lite hjälp med inspirationsbilder och denna gång gällande håruppsättning då det tydligen är omöjligt för mig att hitta bra bilder på det jag söker. Jag har brunt, långt hår (halvvägs ned på ryggen) som inte gärna håller sig lockat några längre stunder när jag gör det själv men frisörer brukar ju vara duktiga på sånt. Helst ska frisyren som jag letar efter innehålla:

    - En uppsättning, ej superduperstylad á la kronprinsessan Viktoria på nobelfesten utan mer "slarvigt" och lite romantiskt. Det kan gärna hänga lite hårtester ner från frisyren. Till detta ska det i frisyren finnas en slöja som sitter "under" själva uppsättningen. Jag ska inte ha några andra hårsmycken men det är ju inte hela världen om det finns några sådana på bilderna för de kan man ju bortse ifrån.

    Superduperdunderextra tacksam för all hjälp jag kan få.

    Kram till er alla!

  • Svar på tråden Efterlyser hårinspirationsbilder
  • JohannaEmilia

    Gav ungefär samma beskrivning till min frisör och så här blev resultatet. Valde att inte ha slöja utan blommor i håret då vi gifte oss i juni och det kändes somrigt. Men man kan säkert ha en slöja över/under knuten om man vill.



  • malli716
    Nettan69 skrev 2013-07-23 22:55:18 följande:
    Har du läst tråden 

    Frisyrer - Inspiration!


    Ja men ej hittat det jag söker efter.
    JohannaEmilia skrev 2013-07-25 17:19:08 följande:
    Gav ungefär samma beskrivning till min frisör och så här blev resultatet. Valde att inte ha slöja utan blommor i håret då vi gifte oss i juni och det kändes somrigt. Men man kan säkert ha en slöja över/under knuten om man vill.



    Superfint! Får jag låna din bild som inspiratinsbild till frisören ?
Svar på tråden Efterlyser hårinspirationsbilder