• Freakie

    Gäst på bröllop - Behöver hjälp med skor!

    Vi ska på bröllop i slutet av augusti, lyckades hitta en klänning till bröllopet i helgen men behöver nu lite tips gällande skor. Är inte så van vid högklackat så hade gärna velat ha något som är någorlunda bekvämt, men fortfarande snyggt. Har ni några tips på snygga skor som passar min klänning.


     

  • Svar på tråden Gäst på bröllop - Behöver hjälp med skor!
  • Freakie
    Nettan69 skrev 2013-07-23 21:49:33 följande:
    Har du kollat in Zalando? De har ju jätterea just nu

     


    Jag får kolla där lite, men tycker dock det är svårt att hitta något vettigt. Finns lite för mycket att välja på

  • Freakie

    Pillan, ja det är kanske kilklackar jag ska ge mig på i sådana fall. Får väl ut och prova lite skor till helgen. Tack för tipset!

  • September2014

    Och det finns faktiskt jättemånga snygga ballerinaskor! Man behöver inte ha högklackat! Vi var på bröllop för drygt två veckor sen, alla var uppklädda men minst 50% av alla tjejer (inkl mig) bar snygga ballerinaskor. Alla sa VI VILL JU DANSA HELA NATTEN! :) Annars tycker jag kilklack är stabilt!

  • Freakie
    September2014 skrev 2013-07-25 22:55:31 följande:
    Och det finns faktiskt jättemånga snygga ballerinaskor! Man behöver inte ha högklackat! Vi var på bröllop för drygt två veckor sen, alla var uppklädda men minst 50% av alla tjejer (inkl mig) bar snygga ballerinaskor. Alla sa VI VILL JU DANSA HELA NATTEN! :) Annars tycker jag kilklack är stabilt!

     


    Good point! Jag är dock så kort, så hade gärna velat ha lite högklackat så jag blev lite längre

  • Freakie

    Tack för tipsen Lindijoo! Det var dock lite för höga klackar för att jag skulle kunna klara av att gå snyggt i dom.

Svar på tråden Gäst på bröllop - Behöver hjälp med skor!