Vart kan jag hitta denna brudklänning?
Hittade den här klänningen på Instagram och vart helt stört kär!
Står dock inte vart personen hade hittat den.
Är det någon som sett den eller någon liknande??
Hittade den här klänningen på Instagram och vart helt stört kär!
Står dock inte vart personen hade hittat den.
Är det någon som sett den eller någon liknande??
Har endast sett att den finns på ebay, men då är det sömmerskor i Kina som syr upp. Dock vet man ej om den blir exakt lika dan eller lika fin
Oj vad vacker!
Nu vet jag inte om du bor i Stockholm, men jag skulle kunna tänka mig att den måste finnas i nån av de lite större butikerna här. Milagro på karlavägen har ett underbart utbud av klänningar!
Klänningen på bilden kan ju vara en gammal modell, så buktikerna kanske inte har den inne längre, men då kanske något som liknar den. Jag gick med ett foto till varje butik och förklarade att jag vill ha något som liknade klänningen på fotografiet :)
Det är en Maison Kas-klänning, en brasiliansk designer. Om du googlar på namnet kommer du till hans hemsida (på portugisiska?). Tyvärr vet jag inte vart du kan köpa orginalet, men kopior verkar det finnas gott om när man söker på bilden.
Vet inte vart du bor eller vad du har för strl, men det finns en strl 36 på blocket, dock så finns den i stockholm.
Här är länken:
http://www.blocket.se/stockholm/Brudklanning_ny_stl_36_48253314.htm?ca=11&w=1
Tror att det är en likadan iallafall....
www.dhgate.com/product/nicest-wedding-dress-ever-a-line-v-neck-sexy/164050041.html|3192484711
Hittade en liknande