• Anonym
    Äldre 12 Jul 18:57
    2475 visningar
    1 svar
    1
    2475

    Är det en fotvårta eller något annat?

    Åh här kanske jag kan få hjälp också! För 2 år sedan fick jag en vårta under stortån som spred sig till 2 mindre strax under vid trampdynan. Jag tog vårtfri och dom 2 små försvann rätt snabbt. Jag bada fotbad, skrapade ytorna med en vass sax och duttade på tills jag efter ett par behandlingar såg svarta prickar som jag skrapa bort och dom försvann. Men jäveln på stortån vill inte ge med sig.

    Jag HADE svarta prickar i den stora under stortån också men fick bort det också. Men det har inte läkt ihop sig, utan ser fortfarande ut som en intryckt vårta. Har lagt ner behandlingen nått halvår-år.

    Efter att ha struntat i det ett tag fick jag för mig att undersöka lite för en stund sedan, bada fotbad och "grävde" ur det som kan vara en vårta, jag kommer ner till nytt kött och det finns inga prickar eller några rötter eller annat som jag förstått skall finnas i vårtorna.. Är det något annat?

    har en bild här, kanske inte tippetoppen men alltid något. 


  • Svar på tråden Är det en fotvårta eller något annat?
  • Anonym
    Äldre 12 Jul 19:13
    #1

    Men alltså detta är ett bröllopsforum. Inte något forum för sjukdomar och annat. Visst det finns kanske någon som kan svara på din fråga, men du bör vända dig till ett forum som rör sånt här... 

Svar på tråden Är det en fotvårta eller något annat?