• Äldre 10 Jul 15:51
    2336 visningar
    11 svar
    11
    2336

    fotograf på gotland

    Söker fotgraf på Gotland/Visby, sommar 2014 :)


  • Svar på tråden fotograf på gotland
  • Äldre 10 Jul 19:50
    #1

    A wedding in Gotland! Wow! It should be beautiful!
    I would imagine something like this wedding in Iceland:
    nordicaphotography.com/iceland-wedding-photography-annika-doug/

  • Äldre 10 Jul 20:43
    #2

    Beautiful :)


  • Äldre 10 Jul 20:51
    #3

    Yes, I know! They are so inspiring! I'd love to reach their level with my photos!
    It is so dreamy, simple, and somehow "nordic" or "scandinavian"!

  • Äldre 11 Jul 10:08
    #4

    I hope I find a photographer like that for our weding day :)


  • Äldre 12 Jul 13:28
    #5

    Våra vänner hade en firma som hette Minnesbild när dom gifte sig utanför Visby. Finns här: www.ylvaw.com !

  • Wimmis
    Äldre 28 Jul 21:41
    #6

    Tycker Sara Norrehed är bäst på Gotland, poetisk liksom. Har en bekant som fick fantastiska bilder av henne www.saranorrehed.com

    En annan som jag känner till är leanderfotograf men lite annat stuk kanske

  • Äldre 28 Jul 23:09
    #7
    Wimmis skrev 2013-07-28 21:41:24 följande:
    Tycker Sara Norrehed är bäst på Gotland, poetisk liksom. Har en bekant som fick fantastiska bilder av henne www.saranorrehed.com

    En annan som jag känner till är leanderfotograf men lite annat stuk kanske
    Vet du något om priser?
  • Wimmis
    Äldre 29 Jul 09:29
    #8

    Nej inte direkt.. på Leanderfotografs hemsida står det från 3500 kr på Gotland, men inte hur länge tror det bara är porträtt. Står inte heller om det ingår filer eller tryckta kort. På Saras står det från 11500 för 3h och att det ingår filer. Du får nog kontakta dom för att få gällande prislista och vad man får för pengarna.

  • Äldre 29 Jul 10:11
    #9

    Tack men 11500 för 3h känns lite för dyrt.


  • Wimmis
    Äldre 29 Jul 10:25
    #10

    Vet inte om jag tycker det är för dyrt egentligen, snarare för lite om man tänker på att den som utför tjänsten ska ha nån slags behållning för sin tid och produkt (har drivit företag...). Men jag vet inte om jag skulle ha råd med det själv heller, man har ju en budget tyvärr. Det är ju inte kul att få billiga bilder som man inte gillar heller direkt. Svår avvägning.

  • Äldre 29 Jul 10:27
    #11

    Hitat en tjej som kör 15 000 för en hel dag. För dyrt för oss men man kan välja bara några timmar!


Svar på tråden fotograf på gotland