• Anonym (Prese­ntleta­ren)
    Äldre 7 Jul 19:07
    2699 visningar
    2 svar
    2
    2699

    Tips på bröllopspresent

    Mina kompisar gifter sig i slutet av juli och jag är på jakt efter en present.De kommer båda från ett annat land och ska gifta sig där.De har sagt att de inte önskar sig något av oss gäster som kommer från Sverige då vi lägger ut ganska mycket pengar på resan dit, men jag skulle ändå vilja ge dom någonting.Är det någon som har ett bra tips på vad man kan ge som är personligt och som man kan göra själv eller som inte kostar så mycket pengar men ändå är en fin present?      (är anonym ifall mina kompisar skulle läsa detta)

  • Svar på tråden Tips på bröllopspresent
  • Anonym (samma sits)
    Äldre 7 Jul 19:14
    #1

    Vi är i nästan samma sits, är också anonym pga att jag vet att bruden hänger här :) 
    Vi funderar på att göra ett paket som de får öppna på någon av årsdagarna med tex vin (som blir bättre med åren), lite foton på dom och oss i kompisgänget, dagens tidning från den dag de gifter sig, antingen från i år eller något tidigare år.. ja man kan fylla med lite allt möjligt, vi har inte spikat vårt paket helt än :) 

  • lillav­än
    Äldre 8 Jul 12:27
    #2

    Gå in på www.petitecharlie.se
    Där finns många, jättevackra, personliga bröllopstavlor.
    Jag har själv handlat present där flera gånger samt även fått bröllopspresent därifrån.
    Är jättenöjd! Lycka till. 

Svar på tråden Tips på bröllopspresent