• kramen
    Äldre 6 Jul 08:45
    2399 visningar
    9 svar
    9
    2399

    Nu är vi gifta !

    Hej Alla !
    Nu har vi snart varit gifta i en vecka, Dagen började med molning som på bilden och när vi kom ut från kyrkan sken solen. Middagen och festen var underbar, har alrig haft så roligt i hela mitt liv. Ville aldrig att dagen skulle ta slut. Sången var perfekt, talen rörande och lagom långa, gästerna glada och maten fantastisk och det bästa av allt , vi sa ja till varandra ! Så som det står i våra ringar- i all tid och evighet ! Delar en bild till er :)

    /fru Järvinen med make


  • Svar på tråden Nu är vi gifta !
  • Äldre 6 Jul 08:52
    #1
    kramen skrev 2013-07-06 08:45:55 följande:
    Hej Alla !
    Nu har vi snart varit gifta i en vecka, Dagen började med molning som på bilden och när vi kom ut från kyrkan sken solen. Middagen och festen var underbar, har alrig haft så roligt i hela mitt liv. Ville aldrig att dagen skulle ta slut. Sången var perfekt, talen rörande och lagom långa, gästerna glada och maten fantastisk och det bästa av allt , vi sa ja till varandra ! Så som det står i våra ringar- i all tid och evighet ! Delar en bild till er :)

    /fru Järvinen med make


    Stort grattis!!! Ni ser lyckliga och super fina ut.
  • Äldre 6 Jul 10:09
    #2

    Grattis! Ni var jättefina. Skrattande


  • stormh­elen
    Äldre 6 Jul 10:32
    #3

    Grattis till er!


    Ni var båda riktigt tjusiga.

  • Annamo­lly
    Äldre 6 Jul 10:58
    #4

    Ni var jattevackra! Vilka underbara blommor. Jag ville ocksa ha pioner men det fanns inte. Hade rosor istallet. :) Grattis!


    2013.06.22 Samos, Grekland
  • tisa
    Äldre 6 Jul 12:08
    #5

    Stort grattis! Superfin bild, vilken fantastisk sminkning och underbara blommor! 

  • amerik­a
    Äldre 6 Jul 12:35
    #6

    Grattis!! SkålHjärta{#emotions_dlg.flower}Skrattande Vilket fint par! Håller med tisa ovan: vilken fantastisk sminkning!!

  • Lindij­oo
    Äldre 30 Jul 15:50
    #7

    Men åh va fina ni är! Och wow, du är super snygg!
    Fin bukett och allt! GRATTIS GRATTIS!!!!!!Solig

  • Äldre 30 Jul 16:05
    #8

    Stort Grattis!!! Vad fina ni var på er dag! :) 

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 30 Jul 21:34
    #9

    Grattis :)

Svar på tråden Nu är vi gifta !