• 201402­22
    Äldre 26 Jun 22:57
    1430 visningar
    2 svar
    2
    1430

    Hemsida/Blogg med lösenords skydd

    HejVi vill skaffa en hemsida/blogg som är lösenords skyddad så att inte fler än våra "nära & kära" kan läsa den.Finns det hemsida/blogg som är lösenords skyddad. Tacksam för förslag!    Vi är inget bra på data så det får vara en lätthanterlig blogg/hemsida  

  • Svar på tråden Hemsida/Blogg med lösenords skydd
  • Knasen
    Äldre 26 Jun 23:35
    #1

    Jag vet att blogg.se har lösenordskydd i sin tjänst och den är gratis. Jag är dock inte så förtjust i den. Den bästa tjänsten är i mitt tycke Wordpress (www.wordpress.com).

    Jag har inte provat exakt hur det fungerar själv men om du har en blogg på wordpress (också gratis) så kan du i Inställningarna gå till Läsa och kryssa i "I would like my site to be private, visible only to users I choose". Jag har inte provat själv men det kan vara så att de som läser bloggen också måste vara registrerade medlemmar då vilket kanske är "bökigt".

    blogg.se vet jag att det bara är ett lösenord man måste ange så får man tillgång till bloggen.

  • Äldre 27 Jun 02:04
    #2

    weddingwire.com har en väldigt enkel. Dock är den på engelska. Jag har själv vår hemsida där och hjälper er mer än gärna!

Svar på tråden Hemsida/Blogg med lösenords skydd