• Mrs Lindahl 2014

Klänning med avtagbar kjol- erfarenheter!?

Hej!
    Jag har gått och kärat ner mig i en klänning med avtagbar kjol. Jag hittade den när jag surfade runt och är nu helt blixtförälskad. Det jag undrar är om någon har haft/sett/ägt en sådan klänning? Är den lika praktisk som den verkar eller finns det dålda nackdelar, typ som att den inte stannar uppe eller öppnar sig eller så?

Hjälp mig, jag är verkligen kär i denna klänning och behöver veta om den är lika underbar som jag tror eller lite för bra för att vara sann ;)

Pinned Image

• Svar på tråden Klänning med avtagbar kjol- erfarenheter!?
  • Lavelii

Oj! Har dessvärre inga direkta råd att komma med. Men vilken fantastisk klänning! Superperfekt om man vill ha både och ju. Var själv inne på att byta från en prinsessklänning till en snävare, fiskbensmodell. Men det skulle bara bli jobbigt att byta klänning helt. Så detta är ju väldigt praktiskt! Tror inte att det ska vara några problem att den hålls uppe...om den är sydd ordentligt och ämnad att vara så. Men jag vet som sagt inte.

Fin klänning hursomhelst!

• Mrs Lindahl 2014

Tack!

Jag har hittat den på en Kina-sida men eftersom jag inte kan se och känna på den eller fråga bra om den så funderar jag på att gå in till en sömmerska och fråga om vad de har för tankar om en sådan modell. Jag hade tyckt det va lite oväntat och kul att ha något, som iaf inte jag, har sett innan =)

• Esme2013

Tror det är helt klart en kvalitesfråga. Och allt man beställer på nätet har man ingen aning om tills det kommer hem. Varför inte köpa din stora klänning i en butik där du får prova den så du vet?

Svar på tråden Klänning med avtagbar kjol- erfarenheter!?