Fantastisk spetsklänning. Någon som känner igen denna??
Har sparat en bild på klänning som jag förälskat mig i. Är det någon som känner igen den och kan hjälpa mig med märke?
Har sparat en bild på klänning som jag förälskat mig i. Är det någon som känner igen den och kan hjälpa mig med märke?
Kom visst inte med några bilder, prövar igen :)
Ruskigt vacker. Stilen känns lite Justin Alexander, fast jag kan inte komma på att jag har sett just den klänningen. Kolla Justin Alexander för otroligt vackra klänningar i liknande stil annars om du inte får tag på just den här.
Jag har beställt en klänning genom Matildas fest i tockholm/Syndbyberg. Jag har fått valt design själv men den ser liknande ut upptill. Genom www.matildasfest.som kan man se modeller eller beställa sin egen variant.
Jag är jättenöjd och prismässigt ligger de mycket bra, men såklart ingen designerklänning heller.
Stockholm/sundbyberg menar jag ju såklart haha
ÅÅ va trött jag blir på min stavning, det ska ju vara www.matildasfest.com
Vilken jättefin klänning!! Hur ser den ut i ryggen? Släp? Vad fick du betala för den? :)
Den har en V-ringad rygg som är ganska öppen. Jag valde utan släp men det går att få precis som man vill. PÅ bilden är den inte uppsydd efter rätt skor än. Jag betalade under 5000 totalt =)
Vilket klipp! Heter den här klänningsmodellen något eller är den helt uppsydd efter dina önskemål? :) hittar ingen liknande på sidan!
Ja verkligen, jag är supernöjd!
Den här klänningen provade jag när jag va i butiken, dom har egentligen inte ett sortiment man kan åka dit och prova men hon råkade ha den här i butiken i min storlek så jag hade tur:
http://www.matildasfest.com/sv/brudklanning/a-linjerad/axelbandarm/brudklanning-i-spets-lb3026.html
Det är den klänningen på de första bilderna, utan strass och så valde jag som sagt tyll i kjolen och lite andra småändringar. Men spetsen är den samma och mesta av grunduppbyggnaden på klänningen!
Grundmodellen ser ju dessutom mycket lik ut den du efterfrågar ser jag nu
Det roliga är att grundmodellen ÄR. Den jag letat efter!!